ga ik me wel of niet aanmelden haha. Niet goed voor mijn portomonee denk ik haha.
ok ik meld me ook aan haha
ik ben dus plutolover op bokt en in reallife willeke heb een 19 jarige haflinger
upendo
Geplaatst: 27-03-18 13:28
Welkom Willeke!
Ik heb even shopping spree. Bucas recuptex neck gekocht, Eskadron nici pistacio, Subscribe hearts pad en een Eskadron skyblue set. Morgen de Epplejeck shoppingnight nog even af en dan is het wel weer klaar.
Hahaha, ja misschien. Het wordt een paardje voor mijn vriendin, dus een superbrave 13 jarige springgefokte merrie gaan we zondag bij kijken. Lekker de Veluwe af crossen!
Was het maar zo. Dier heeft precies dezelfde maten als de mijne en die heeft teveel spul, dus nu moet ik spullen 'uitlenen'.. Ik heb er al wel een deal uitgesleept dat ik in ruil daarvoor dan wel nieuwe spullen uit mag zoeken soms.
Heeft er iemand toevallig een nieuw model Anky dekje en Eskadron Cotton die hiervan een foto zou willen maken als ze op elkaar liggen? Ben namelijk erg benieuwd wat het grootte verschil is tussen die twee Foto mag uiteraard ook gestuurd worden per pb