vanavond komt mijn zadel weer terug, het singel systeem is een stuk verlegt omdat we na andere aanpassingen nog steeds achter de schouder te veel druk bleven houden, hoop dat het nu niet meer terug hoeft
hmm heb hem nog niet terug.. hij belde gisteren dat het laat zou worden, helaas werd het te laat en zou hij hem begin van de middag komen brengen. Net gebeld dat ze mijn zadel vanavond komen brengen maar helaas komt Arno zelf niet, rottige drukke kersttijd..
Weet iemand van jullie wat de prijzen zijn van een tweedehands Ab zadel, en dan wel geleverd vanuit Arno zelf? Mijn tweedehandsje wat ik bij Arno heb gekocht past helaas niet op mijn nieuwe paard, dus moet op zoek naar wat nieuws....
Ja dat klopt maar dan zit ik met mijn tweedehandsje wat ik Januari op een ander paard heb gekocht bij Arno Duss toch maar even een andere manier bedenken.
Ik heb mijn AB ook nog altijd liggen, het paard waar hij bij hoorde is al 2 jaar weg. Heel soms rijd ik mijn andere paard er mee, Arno heeft hem passend gemaakt. Maar meestal pak ik toch de Hulsebos die voor mijn schimmel gemaakt is, die heeft een vlakkere zit en dat vind ik toch fijner. Hoewel ik op de AB wel makkelijker rechtop kan zitten. Op zich mag hij best weg, maar een gebruikt zadel levert toch bijna niks op. Dat hij maar weinig gebruikt is maakt daarbij niet uit. Maar ik ga dat zadel echt niet voor een habbekrats weg doen, dan laat ik hem net zo lief in m'n zadelkast liggen. Wie weet komt hij nog eens van pas voor een ander paard...
Ook mijn AB hangt al sinds Augustus werkeloos te zijn ivm verkoop paard en op de andere twee past hij niet en mag weg. Wil graag een nieuwe laten aanmeten in de hoop daar langer plezier van te hebben maar door faillissement van t bedrijf waar m'n vriend werkte toch eerst even voor financiële zekerheid gaan..
Mijn zadel heeft Arno vandaag opgehaald. Er gaan andere kniewrongen op na advies van een fysiotherapeut. Heb gevraagd aan Arno of dit met klittenband kan, dat ik dan kan afwisselen met de oude en de nieuwe kniewrongen en eventueel nog met hele andere. Dat had hij nog nooit gedaan en hij vroeg zich ook af of het wel kon op mijn zadel, dus ben benieuwd!
MyWishMax
Geplaatst: 23-01-13 15:27
Hier wordt het zadel ook flink stoffig, wordt nog maar een paar dagen per week gebruikt voor stapritjes met soms een drafje. Wel zonde, eindelijk zadel wat zowel paard als mij paste, mag paard niks meer.
Mocht er ooit nog een ander paard komen, hoop ik wel dat dit zadel passend gemaakt kan worden en anders wil ik gewoon weer een AB.
Apart partoutz! Wat heb je met je knieen? Waarom wil je klittenband eigenlijk?
Ik heb niks met mijn knieen Ik heb een beperking in mijn heupgewricht. Als ik in een dressuurzadel ga zitten komt dat gewricht in een bepaalde eindstand wat veel pijn veroorzaakt welke ook uitstraalt in mijn spieren, voornamelijk mijn hamstrings. In mijn zadel word ik iets te veel gedwongen in een bepaalde houding. Door halve wrongen te nemen ipv de hele krijg ik meer vrijheid voor mijn knieen en ontlast ik mijn heupgewricht. Ik wil klittenband zodat ik de wrongen kan afwisselen als er bijvoorbeeld een ruiter op gaat die niet heel onafhankelijk kan zitten. Of als de halve kniewrongen toch niet helemaal werken, dat ik dan nog weer andere erbij kan kopen en die erop plak. En in de laatste plaats ook voor eventuele verkoop, dan kan de koper ook wisselen naar kniewrongen die hij/zij fijn vindt en blijft het zadel dus makkelijker verkoopbaar.