Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SteffiiY schreef:Wat word bedoeld met bit bitclips? Heeft iemand daar een plaatje van?
Jipslewe schreef:Hoi! Ik wil graag een rambo micklem hoofdstel kopen omdat ik er super goede dingen over heb gehoord en mijn pony erg beweegt met haar hoofd tijdens het rijden, is er ( zonder bitloos en kaptoom ) nog een verschil tussen de multi en de compition? Wat word door jullie aangeraden?
Maar op pagina 170 inderdaad overzichtelijk...Zinzi_jewel schreef:Verschil multi en.competitie
Multi is tevens bitloos te gebruiken op 3 manieren. Extra riemen bijgeleverd. Multi heeft extra ring op de neus. En wordt zonder teugel geleverd.
Competitie met teugel en geen.ring op neus en geen extra bitloos systeem.
josie schreef:Het Competition hoofdstel wordt vanaf augustus ook leverbaar zonder teugels, dus dat is goed nieuws.
Multi: 3 in 1 hoofdstel: met bit, bitloos en om te longeren (kaptoom)
Wat stugger leer
Kleur gespen: goudkleurig
Ringetje op de neus
Kleuren: zwart en donker bruin
Zonder teugel geleverd, wel apart te bestellen
Competition: met bit
Soepeler leer
Kleur gespen: chroom kleurig
Geen ringetje op de neus
Kleuren: zwart en donker bruin
mijn mooie frontriem past er niet op, de lussen zijn te groot. Misschien een keer laten stikken. Het hoofdstel is ook heel licht in gewicht. Mag je met de bitclips wedstrijd rijden trouwens?