Getup schreef:Dan zit er maar 1 ding op …. Jungle dekje kopen
Haha nee die sla ik over. Hooguit de macaron.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DinkeyGirl schreef:Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig ook een vergelijking met de Jungle en de ES Aurora Blues? Daar was ik wel benieuwd naar. Want ik doe mijn uiterste best om niet nog meer van hetzelfde te kopen
Aurora is exact hetzelfde als Marine, heb beide
L_Ruiterhuis schreef:Ik heb toevallig vandaag wat foto’s gemaakt.
Ik kan niet kiezen welke ik hou en wil niet teveel dekjes hebben.Gedoemd om te mislukken met een webshop.
![]()
Kleuren zijn zo moeilijk op de foto te krijgen. Losstaand nog van dat kleuren in ieder licht anders tonen.
Ik was overtuigd dat ik alleen nog maar essence dekjes wilde. Tot ik de nieuwe air-tek mesh dekjes oplegde en die ook erg mooi vindt. Ze zijn wel iets dikker dan de essence, maar lijken daar en tegen wel demping te geven. Naast dat ze me super fijn lijken met warm weer.
Ik heb trouwens een zwart zadel dus qua tuig kan alles.
Van te voren dacht ik de shadow is zo mooi qua kleur en nu vind ik de zwarte ook wel heel sjiek.![]()
De powder blue was van te voren mijn favoriet en nu vind ik de jungle maar vooral de fondant zo mooi bij zijn kleur.
Hellup!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maartje_M schreef:ik ga mee met Stal_fiore, daar kun je toch niet uit kiezen??

. Dus heel blij, eindelijk een shirt bij de corn blue

DinkeyGirl schreef:Wiwabalia schreef:
Ik vind deze foto's ook nog een klein beetje verrekenen maar ze lijken wel erg veel op elkaar
Saaams schreef:Heel blij mee. Zeker straks in combinatie met een tobaccobruin springzadel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]