Jammer.. Ik zoek kleding bij de orchid bloom.. dat truitje leek me wel wat
candalisa
Geplaatst: 07-03-22 11:35
Idd een hele andere kleur ik vond de orchid bloom heel mooi maar toen ik hem in het echt zag was ik heel blij dat ik die niet gekocht had. De purple gold is veel dieper kwa kleur de orchid vind ik persoonlijk een beetje verbleekt eruit zien.
maessie
Geplaatst: 07-03-22 11:36
Ik twijfel ook over de purple gold, maar heb ook al zoveel in die kleur... en heb al teveel besteld dit jaar (maar hey, de kast is nog niet vol ) De Orchid is inderdaad wel heel anders dan de purple gold. Beide mooi
Ja ik zie t.. dan maar verder zoeken naar passende kleding
Muronia
Geplaatst: 07-03-22 11:43
Ik heb een vos en een bruine (niet donkerbruin). Inmiddels beide kleuren gevonden, maar ik ben er niet over uit welke beter zou staan. De purple gold lijkt inderdaad mooi op een donkere, maar op gewoon bruin of vos?
candalisa
Geplaatst: 07-03-22 11:44
Bij kramer hebben ze veel wat er bij past en de Anky vesten en shirtjes passen ook bij de purple gold zal even vandaag een paar dingen op de foto zetten
Ik heb een champagne merrie en mijn vriendin legde de purple gold op haar vos en daar stond het ook geweldig op.
Kimley
Geplaatst: 07-03-22 11:49
candalisa schreef:
Bij kramer hebben ze veel wat er bij past en de Anky vesten en shirtjes passen ook bij de purple gold zal even vandaag een paar dingen op de foto zetten
Eigenlijk zou ES ook korte mouwen shirts moeten maken hè? Vinden jullie ook niet? Nu hebben ze coltruien, baselayers lange mouw, jasjes en vesten… maar voor de zomer net niks.
Kimley
Geplaatst: 07-03-22 16:30
Stal_Fiore schreef:
Zou dit bij de bies van de Orchid Bloom kunnen passen?