PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:09

Weet iemand het kleurverschil tussen de Walnut en de Ice Coffee (los van de rand uiteraard)?

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:43

linda2008 schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd... welke hebben jullie op nr1 op je lijstje staan? En voor welk paard?

Oh en jullie voorkeur ES of PS en waarom?

Bij mij staat eventueel de bordeaux nog op mijn lijstje, blijf die ook wel heel erg mooi vinden <3
Ik vind het een moeilijke keuze, ik vind de kleuren van ES vaak ook wel mooier dan PS, maar ik ben ook wel dol op mijn wine en ik vind de kleding en broeken van PS ook wel echt super. Dus ik mix en match gewoon wat :p

Marieke1495 schreef:
Ik heb alleen de pink pearl nog op mijn lijstje. :)

Zijn er hier mensen die actief zijn op Instagram en foto's plaatsen van hun paarden en dekjes? Kan ik altijd zo heerlijk van genieten.. :)

Jaa! als je mij wil volgen @julie_jenara, ik post de laatste tijd altijd in setjes en heb ook een paar echte "setfoto'" erop gezet, dus hier thuis dekje + beschermers + rijbroek + shirtjes :)

Als er nog mensen zijn, ik volg graag!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:48

Ik ben pas net begonnen met Insta :o mijn pony is revaliderende, maar ik ben wel van plan straks om veel dekjes en dergelijke te showen ;) (insta: fjord_raika)
Hier nog meer? Ik volg ook graag :D :j

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:50

@anoukwendy; verkoop je de ice coffee met of zonder bandages? :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:02

Sage te paard kan ik dit weekend maken.

En iemand vroeg naar Instagram: ik heet HaflingerMyrtle

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:11

Op mijn lijstje staan eigenlijk nog wel de Wine en Ice Coffee :)

Ik heb ook instagram! @icehorse_drifandi, wil er ook meer van mijn PS 'collectie' (zijn er 3, dus eerder een mini collectie :')) posten.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:15

Mijn voorkeur gaat naar PS dan ES, die blijven iets beter liggen bij mij.
Ik heb zoals Spikkelfire het probleem dat de dekjes van ES niet lang genoeg zijn en dus beginnen trekken op de schoft. Maar de ES vind ik eigenlijk wel mooier..
Maar ik heb maar 2 dekjes van ES en 3 van PS, ik gebruik ze jammer genoeg niet zoveel

Er staan wel wat dekjes op mijn insta, maar jammer genoeg niet vaak een fotograaf in de buurt dus weinig rijfoto's :o @ridinghocuspocus

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:22

Ben jullie allemaal gaan volgen. Ik zit altijd te kwijlen op die dekjes hier!! Maar heb zelf nog niks voorlopig. Vind de amazonite of die echt donker blauwe wel super mooi. Mijn insta is @equilexington.

Volg ook die lootjes pagina. Dat jullie allemaal prijs hebben! Ik durf het niet doen. Stomme €4 als je niet wint. Maar ja als je wel wint...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:22

Geen ps of es dekjes nog. Wel op de wishlist! Omdat ik al veel kleuren heb, staan nu de Raspberry en Violet hoog op mijn lijstje. En de Brick Orange.

Mijn paardeninsta is horseinsimplicity en fotografie insta (recent weer opgepakt, na Corona hopelijk ook weer shoots doen!) illusionsphotography85 voor degenen die dat leuk vinden. Heb jullie iig gevolgd!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:35

Farjen schreef:
Ik heb zoals Spikkelfire het probleem dat de dekjes van ES niet lang genoeg zijn en dus beginnen trekken op de schoft. Maar de ES vind ik eigenlijk wel mooier..
Maar ik heb maar 2 dekjes van ES en 3 van PS, ik gebruik ze jammer genoeg niet zoveel

Zou het misschien aan de grootte van onze paarden liggen? :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:39

Ik volg jullie ook :D

Die loterij, ik mocht van mezelf voor 25 euro meespelen. Natuuuurlijk niks gewonnen dus nu ben ik er klaar mee! :P

ES blijft bij mij wel keurig liggen, en ik vind ze ook fantatisch van kwaliteit. Ik heb nu 1 PS gekocht en die voelt veel minder stevig, maar de pasvorm is wel super mooi! (En ik vind het prettig dat PS die lussen niet heeft. Dat is altijd een gefrommel met een monoblad zadel :o )

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:42

SpikkelFire schreef:
Farjen schreef:

Die van mij is ongeveer even groot en bij ons ligt ES juist veel mooier dan PS en past precies onder m'n 17 inch zadel :=
Laatst bijgewerkt door bliksemflits op 29-04-20 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:42

Ik heb ook Instagram (irishcob.siyah), heb alleen nog niet echt veel foto's in set. Wel foto's van haar met een ES dekje haha :')

Ik heb de Pink Pearl vandaag aangekregen en kan niet wachten om hem dit weekend op te leggen bij Siyah! Denkt dat dat erg chique gaat staan :D

Met de loterij heb ik 1x meegedaan maar denk dat ik mezelf erin ga verliezen en uiteindelijk teveel geld ga uitgeven haha, kan ik hem even goed zelf kopen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:43

Iemand wilde Lichen Green en Olive naast elkaar zien...

Afbeelding

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:44

SpikkelFire schreef:
Farjen schreef:

Ik vermoed van wel
Soms wou ik een extra full, zeker nu met zijn corona-buik :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:04

Wat is nou het verschil met Lichen Green en Sage dan :?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:13

xAnthea schreef:
Ik heb ook Instagram (irishcob.siyah), heb alleen nog niet echt veel foto's in set. Wel foto's van haar met een ES dekje haha :')

Ik heb de Pink Pearl vandaag aangekregen en kan niet wachten om hem dit weekend op te leggen bij Siyah! Denkt dat dat erg chique gaat staan :D

Met de loterij heb ik 1x meegedaan maar denk dat ik mezelf erin ga verliezen en uiteindelijk teveel geld ga uitgeven haha, kan ik hem even goed zelf kopen.

Mocht je dan overschrijven? Want tikkie werkt in België niet toch?

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:43

XiiaaooNaa schreef:
Iemand wilde Lichen Green en Olive naast elkaar zien...

[ [url=m/mVPKu1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CWoITo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onwijs bedankt voor de foto's! Nu ga ik echt heel erg twijfelen :') Zo jammer dat de Lichen niet meer in de winkels ligt, is zoveel makkelijker vergelijken hahah.

Bij je eerste foto denk ik dat Lichen misschien beter past maar bij de tweede foto denk ik dat hij toch te licht is -O-

Dilemma's!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:14

Leuk al die insta accounts, ik heb jullie allemaal een volg verzoek gestuurd.
Op mijn lijstje staat nog orange brick en amazonite.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:17

Ik heb ook Instagram (onderschrift) maar paard helaas te jong om setjes op te showen. Houdt me niet tegen om nu al te kopen hoor :')

Die loterijen vind ik ook verleidelijk maar ben ook bang dat ik er teveel geld aan geef zonder iets te winnen :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 06:15

Nee alleen in set, anders blijf ik ermee zitten.

Ik zet amper setjes op mn insta :') heeft dus geen zin om te volgen, ik volg ook nooit iemand anders :P

Hoe groot zijn jullie paarden dan? Want die van mij is 178, met een hulsebos 17,5 inch zadel. Zweetbladen zijn veel langer dan mn custom paar past wel, al is het net aan. De zwarte pony is 150 ongeveer. Nu komt er dikke spam aan _O-
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is met mn oude hulsebos en de burgundy. Deze kocht ik tweedehands en was 1x gewassen, 1cm gekrompen dus scheelt echt niks. Maar met dit zadel paste het dus niet
Afbeelding

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 06:27

k_m schreef:
Mocht je dan overschrijven? Want tikkie werkt in België niet toch?

Ja en moest er een bewijs van sturen en was prima :)

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:49

Ik verkoop mijn equestrian Stockholm dekje in de kleur brick orange. Maat cob, dressuur. Dus mocht er iemand nog op zoek zijn?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:23

Echt een mooie collectie, anoukwendy.

Ik heb wel Instagram, @sportfjord.dragan. Post wel foto's met de dekjes, maar niet specifiek van de dekjes alleen of zo.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:31

Ah er komt weer zoveel moois voorbij! Ik ben meer van de ES (ik zou nog de bordeaux, forest green, olive gold en navy willen), maar de PS wine vind ik ook wel heel gaaf!

Ik heb ook instagram (@welshcobroadie), maar met mijn ene amazonitedekje nog niet veel setjes...