Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd... welke hebben jullie op nr1 op je lijstje staan? En voor welk paard?
Oh en jullie voorkeur ES of PS en waarom?
Marieke1495 schreef:Ik heb alleen de pink pearl nog op mijn lijstje.
Zijn er hier mensen die actief zijn op Instagram en foto's plaatsen van hun paarden en dekjes? Kan ik altijd zo heerlijk van genieten..
Farjen schreef:Mijn voorkeur gaat naar PS dan ES, die blijven iets beter liggen bij mij.
Ik heb zoals Spikkelfire het probleem dat de dekjes van ES niet lang genoeg zijn en dus beginnen trekken op de schoft. Maar de ES vind ik eigenlijk wel mooier..
Maar ik heb maar 2 dekjes van ES en 3 van PS, ik gebruik ze jammer genoeg niet zoveel
SpikkelFire schreef:Farjen schreef:Mijn voorkeur gaat naar PS dan ES, die blijven iets beter liggen bij mij.
Ik heb zoals Spikkelfire het probleem dat de dekjes van ES niet lang genoeg zijn en dus beginnen trekken op de schoft. Maar de ES vind ik eigenlijk wel mooier..
Maar ik heb maar 2 dekjes van ES en 3 van PS, ik gebruik ze jammer genoeg niet zoveel
Zou het misschien aan de grootte van onze paarden liggen?
SpikkelFire schreef:Farjen schreef:Mijn voorkeur gaat naar PS dan ES, die blijven iets beter liggen bij mij.
Zou het misschien aan de grootte van onze paarden liggen?
xAnthea schreef:Ik heb ook Instagram (irishcob.siyah), heb alleen nog niet echt veel foto's in set. Wel foto's van haar met een ES dekje haha
Ik heb de Pink Pearl vandaag aangekregen en kan niet wachten om hem dit weekend op te leggen bij Siyah! Denkt dat dat erg chique gaat staan
Met de loterij heb ik 1x meegedaan maar denk dat ik mezelf erin ga verliezen en uiteindelijk teveel geld ga uitgeven haha, kan ik hem even goed zelf kopen.
XiiaaooNaa schreef:Iemand wilde Lichen Green en Olive naast elkaar zien...
[ [url=m/mVPKu1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CWoITo.jpg]Afbeelding[/url] ]