Voor mijn bijrijdpaard hebben we inmiddels 3 lemieux dekjes. allemaal de cotton versie (1x grijs en 2x navy) en hier zijn we onwijs tevreden over. Enige dekje dat echt goed ligt onder haar zadel. Nu ben ik zo'n typische rozegek en wil ik dus eigenlijk een roze Lemieux dekje. Denk dat dit de fuchsia is? Alhoewel ze nu ook een nieuwe kleur roze hebben, maar ik wil liever fel roze! Nu zag ik dat ze de fuchsia alleen in de suede versie hebben.
Nu komt mijn vraag: zit er veel verschil tussen de cotton en suede versie? Ik ben bang dat suede misschien toch meer gaat schuiven?
En iemand misschien foto's van de fuchsia? Als ik zoek krijg ik geen resultaten...
Aah super! Thanks! En de kleur van fuchsia is precies wat ik in gedachten had! Had hem al vaker gezien, maar op de website vind ik hem meer rood lijken. Hij is dus echt roze!
Ben sindskort ook helemaal fan van de dekjes. Van de week al een navy binnengekregen. Ruitersportzaak in de buurt verkoopt ze nu ook en nu 15% introductie korting. Heb ook nog een waardebon liggen, dus ga morgen eens kijken of er wat leuks tussen zit. Waarvandaan wordt er uit engeland besteld, is dit echt een stuk prijsgunstiger?
Wie heeft er ervaringen met de LeMieux Stealth Air Shoc XC Boots? Of heeft iemand ze toevallig nog liggen in maat S? Vallen ze goed etc? Ben erg benieuwd
Ik heb ze in maat L voor mijn paard. Ze zitten mooi, maar als je ze niet goed vast hebt gedaan, gaan ze wel snel draaien. Weer kopen zou ik niet doen. Ik spaar nu verder voor de Kentucky cross beschermers.
Saaams
Geplaatst: 01-03-18 19:31
mirneberends schreef:
Wie heeft er ervaringen met de LeMieux Stealth Air Shoc XC Boots? Of heeft iemand ze toevallig nog liggen in maat S? Vallen ze goed etc? Ben erg benieuwd
Ik heb ze evt in maat S de benneton blue
bamsy
Geplaatst: 03-03-18 10:53
EINDELIJK!!
24 november bij Horze besteld maar na hoop gedoe en gezever de strijd opgegeven en via de “bokt” bestelling besteld.
De 3de en voorlopig laatste in mijn dekjes collectie. De Plum!! Binnenkort eens foto onder het zadel.
Er komen ook de pijpenkousen met roze klittenband strips ipv bandages. Snugboots kunnen altijd bij ieder dekje natuurlijk.
Mocht je via mij willen bestellen mag je in pb je voornaam en 06 nummer sturen voor de app. Ik bestel zodra de nieuwe kleuren uit zijn. Zal het dan nog even hier posten ook
Ik volg dit topic sowieso mee, normaal zie ik het dus wel langskomen als de kleuren er zijn. Geef je dan iig via PB een seintje.
Pijpkousen lijkt me fijn, dat onthou ik alvast! Snugboots denk ik een witte set voor op wedstrijd. Toont toch netter bij inrijden/springen en/of parade rijden.