Weet iemand misschien met welke boommaat ML (medium large) van Guichard overeen komt? Zou dit ongeveer 32 zijn?
iSuzz
Geplaatst: 03-06-19 15:44
Interessante vraag Branki, ben ik ook wel benieuwd naar. Ben je er ondertussen al achter welke boommaat ML van Guichard is?
branki
Geplaatst: 04-06-19 07:30
iSuzz schreef:
Interessante vraag Branki, ben ik ook wel benieuwd naar. Ben je er ondertussen al achter welke boommaat ML van Guichard is?
Nee, helaas.
Francis
Geplaatst: 17-07-19 13:51
Haha. weer de grote rode letters LET OP! omdat het topic niet zo hard loopt... Toch blijft dit een van m'n favo topics, ik lees - de zeldzame keren dat ik nog op Bokt kom - altijd wel even bij hier maar reageer eigenlijk nooit. Boel veranderd hier, had voor Raya uiteindelijk een Ghost gekocht omdat niks anders paste op haar rare rug met singelplek nog voor de zadelplek, de Ghost bleef op haar rug liggen in plaats van op haar schoft te belanden. Maar Raya is sinds begin maart niet meer en inmiddels heb ik Ramsay, een Highlandpony zonder papieren en met een iets minder 'typisch Highlander' bouw waardoor hij een mooie rechte rug heeft met voldoende lengte voor 'normale' zadels. De Ghost blijft voorlopig omdat 'ie gewoon lekker zit en ik me er ook veilig in voel en Ramsay als wilde pony naar Nederland gekomen is (voorlopig zit ik er dus nog lang niet op en voor beleren en korte stukjes is de Ghost prima, die is superstabiel en weegt 'niks') Maar de droom om 'ooit' een lange trektocht te maken is met hem wel weer tot leven gekomen dus de wens om 'ooit' een fijn randonnee/trekzadel te bezitten ook. En nu dus een pony waar dat ook op kán mits ik voldoende breedte kan vinden. Heb ik toch in ieder geval 1 punt van m'n wensenlijstje afgevinkt... (veel andere punten dan weer niet... zoals 'geen project' en 'direct rijdbaar' ... ach, details houd je altijd natuurlijk )