Wat willen jullie in de vergelijking zien? Aangezien zoals ik al eerder opmerkte het is eerder een blauw tint als groen… ik zou bijna zeggen het is een Marine

Maak ik zo eens een serie ermee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dieseltje09 schreef:Net als Maartje is ook hier eindelijk mijn Essence Jungle binnen![]()
Wat willen jullie in de vergelijking zien? Aangezien zoals ik al eerder opmerkte het is eerder een blauw tint als groen… ik zou bijna zeggen het is een Marine
DinkeyGirl schreef:dieseltje09 schreef:Net als Maartje is ook hier eindelijk mijn Essence Jungle binnen![]()
Ja heel graag met de Marine! Dat zei ik gisteren al tegen Maartje maar zij heeft de Marine niet

DinkeyGirl schreef:Maartje_M schreef:daar lijkt hij weer helemaal niet op marine
Nee inderdaad! Maar wel heel fijn deze fotos dan kun je je wel een beter beeld vormen van hoeveel ze lijken op kleuren die je al hebt. Wel minder goed voor mn portemonnee![]()

).
Gedoemd om te mislukken met een webshop.