Fanny_1988 schreef:Ik ben ook nog steeds wachtende, volgende week 5 maanden...
Pff en dan de bedenken dat Patrick tegen mij zij dat de levertijd korter is geworden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:Fanny_1988 schreef:Ik ben ook nog steeds wachtende, volgende week 5 maanden...
Pff en dan de bedenken dat Patrick tegen mij zij dat de levertijd korter is geworden
Zipperdydooh schreef:Heb mijn zadel een paar weken terug binnen gekregen. Het leenzadel was geen succes helaas. De service was in 1 woord geweldig. Maar we kregen het niet zo dat het zadel fijn pas was op het oog wel. Ook was de zit niet helemaal goed ik reed teveel op mijn voorkant. Toen kwam mijn op maat gemaakte zadel ik hield mijn hart vast. Maar helaas precies hetzelfde verhaal en het gekke is op het andere paard kan ik er wel perfect op zitten. Maar bij beide paarden zakt het zadel scheef en iets naar achter. Gevolg mijn paard vind zelfs borstelen niet leuk en trapt bij het aansingelen. Verschillende singels geprobeert nu een mattes maar ook dit hielp niet. Vind het zo jammer want qua zit, wrong etc vond ik dit het perfecte zadel... maar helaas niet voor mij... vind ik zoo jammer. Moet wel zeggen dat mijn fitter het nooit teveel vond als ik belde en altijd weer kwam opdraven, service krijgt een dikke 10. Maar na een half jaar nu nog zonder zadel ben ik het wel een beetje zat.
Weten jullie misschien een soortgelijke zit als de Flight maar dan ander merk, misschien dat dit dan wat is?