Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Ik heb de clips op meerdere paarden geprobeerd, maar ik vond er niet 1 echt heel fijn op lopen, dus alles loopt bij mij zonder clips.
Suelza schreef:Het gaat wel om een innovatie. Het heeft Micklem ook tijd en energie gekost om dit concept te ontwikkelen. Daar moet je respect voor hebben vind ik. Daarop snel en goedkoop meeliften door sommigen, dat vind ik not done. Bedenk zelf eens iets nieuws in plaats van af te kijken en het innovatieve werk door een ander te laten doen.Tja, vwb de kopieen theorie.... alles is gekopieerd, van peeskap tot zadel, dus waarom de rambo niet?
Silver_Bolly schreef:Ik had even een vraag. Mijn pony is nogal lastig met longeren, ze trekt heel veel naar buiten dus als ik het ringetje voorop zou gebruiken zou hier af en toe best veel druk op komen te staan. Kan het hoofdstel hier tegen?
itsmi schreef:Dat is gezichtsberdrog. Bij minimale druk op het bit krijg je al steun van de clips.
hey dyonne, jij hebt clips van het bit naar het bovenste ringetje, daar heb ik gewoon een riempje zitten.
Is dat omdat jij een kleinere maat hoofdstel hebt? Of had je dat bewust gedaan bij Maybel?