Bokt dekje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

I_Moondance

Re: Bokt dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:18

dees_daan schreef:
ik ga ook, niet te veel posten Tong uitsteken

wss wel, want je kan niet de kleur, maat, dikte, enz enz hebben die iedereen wil?
en anders word het een echt bokt dekje, het dekje helemaal in boktlogo, soort grote foto zeg maar Tong uitsteken dan is er ook geen gedoe met kleur enz,
(is veel te duur btw maar goed)

ik ben net weer terug, was van pagina 9 tot pagina 19 geworden:P. naja het komt erop neer dat myn idee van het logo toch goed was Tong uitsteken Haha!
[/quote]

we zijn pas bij pag. 17 Clown
[/quote]

Typfout:P

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:19

Ik ben ook wel voor het logo idee Lachen En als mensen 2 linkerhanden brengen en geen familielid kan naaien kan je het altijd nog naar zo'n naaiwinkeltje brengen Knipoog
Ik denk wel dat het 't mooist is als je een geborduurd logo hebt.. Dat lopen de kleuren ook niet uit en kan je ongestoord in de regen rijden Knipoog Tong uitsteken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:19

ik heb het al helemaal uitgedacht.
op mijn concoursdekje staat op de linkerkant het logo van de club, dus dan kan aan de rechterkant het logo van bokt.nl erop Haha!

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:20

Niniroosjee:
Brabant is rlxx heaaa.. in eindhoven heb je trouwens Rlxtee BB Shop Haha! Haha! Ben verlieft dr op geworden Koe Vork

I_Moondance

Lowara schreef:
ik heb het al helemaal uitgedacht.
op mijn concoursdekje staat op de linkerkant het logo van de club, dus dan kan aan de rechterkant het logo van bokt.nl erop Haha!

Haha, bij mij staat er nog nix op Clown ik wil dat er sponsor opstaat Haha! Bloos

J_Onne

Als het in een envelop past moeten er trouwens wel 2 of 3 postzegels worden.. en die zijn per 1 jan ook 0.44 euro geworden... maar is nog altijd veel goedkoper dan een dekje versturen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:21

idee ! als we nou logo's en dekjes doen

Ziiggy__

I_Moondance schreef:
Niniroosjee:
Brabant is rlxx heaaa.. in eindhoven heb je trouwens Rlxtee BB Shop Haha! Haha! Ben verlieft dr op geworden Koe Vork

BRABANT IS ZEKER RLX
Cool

Anoniem

I_Moondance schreef:
Niniroosjee:

ben ik nog nooit geweest waar zit die ergens ???

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:22

J_Onne schreef:
Als het in een envelop past moeten er trouwens wel 2 of 3 postzegels worden.. en die zijn per 1 jan ook 0.44 euro geworden... maar is nog altijd veel goedkoper dan een dekje versturen Knipoog

je kunt ze het best van waar ze gemaakt worden, naar een vrijwilliger in utrecht en vanuit daar gaan ze naar de mensen die ze besteld hebben ofzo?

J_Onne

2 of 3 postzegels op komen bedoel ik Knipoog

Anoniem

Ziiggy__ schreef:
I_Moondance schreef:
Niniroosjee:

BRABANT IS ZEKER RLX
Cool

egt wel Cool

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:23

Anoniem schreef:
I_Moondance schreef:
Niniroosjee:

aan een einde van de heuvelgalerie Koe Lachen whaha k ken eindhoven jammer genoeg niet uit mn kop Clown

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:24

BRABANDERRSSS AANT WERK(H) ziggi waar woon jij ergens in brabant:P, ik 12km van eindhoven ofzo

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:25

I_Moondance schreef:
J_Onne schreef:

je kunt ze het best van waar ze gemaakt worden, naar een vrijwilliger in utrecht en vanuit daar gaan ze naar de mensen die ze besteld hebben ofzo?

En die moet ze dan in heel NL rond brengen ? Verward

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:26

I_Moondance schreef:
J_Onne schreef:

En die moet ze dan in heel NL rond brengen ? Verward
[/quote]

Post, want ik denk niet dat waar ze gemaakt worden die naar al die adressen stuurt

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:27

I_Moondance schreef:
BRABANDERRSSS AANT WERK(H) ziggi waar woon jij ergens in brabant:P, ik 12km van eindhoven ofzo

Ik in Heesch ken je dat ? langs Oss ligt t Knipoog bij den bosh in de buurt dus

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:27

@ I_Moondance
Hmm, is een optie.. Lijkt mij handiger als ze het meteen opsturen.. als iedereen die er een wil zijn of haar adres doorgeeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:28

I_Moondance schreef:

ik eindhove

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:28

Ziiggy__ schreef:
I_Moondance schreef:

Ik in Heesch ken je dat ? langs Oss ligt t Knipoog bij den bosh in de buurt dus

Jep, myn nicht woont in Oss;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:29

ik woon ook in brabant Haha!
vind het logo beter, want dan kun je zelf weten wat voor dekje je koopt, en kleur kun je dan ook zelf beslissen..

Anoniem

[/quote]

aan een einde van de heuvelgalerie Koe Lachen whaha k ken eindhoven jammer genoeg niet uit mn kop Clown[/quote]

ik ook nie kom er al me hele leve en nog verdwaal ik er ( ik heb een richtings gevoel van nix)

I_Moondance

Sanniejj schreef:
ik woon ook in brabant Haha!
vind het logo beter, want dan kun je zelf weten wat voor dekje je koopt, en kleur kun je dan ook zelf beslissen..

Waar?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 00:30

Inderdaad, zelf erop borduren is het goedkoopste, slimste en makkelijkste..
Dan zou ik wel proberen te kijken of de ondergrond doorzichtig kan zijn, zoniet, dan wit!
Maar laten we eerst het antwoord van Bart afwachten! Bart zal hier zelf reageren..Of ik krijg een pb-tje en dan laat ik het ook weten..
Versturen, via de post!
Wel aangetekent, waardoor het wel duurder word, maar je wel de zekerheid hebt dat je hem ontvangt!

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:32

milou123 schreef:
Inderdaad, zelf erop borduren is het goedkoopste, slimste en makkelijkste..
Dan zou ik wel proberen te kijken of de ondergrond doorzichtig kan zijn, zoniet, dan wit!
Maar laten we eerst het antwoord van Bart afwachten! Bart zal hier zelf reageren..Of ik krijg een pb-tje en dan laat ik het ook weten..
Versturen, via de post!
Wel aangetekent, waardoor het wel duurder word, maar je wel de zekerheid hebt dat je hem ontvangt!

Hee Milou, waarschijnlijk staat myn logo nu vast(o wat ben ik toch slim Clown grapje, wy hadden zoiets van de club) best veel mensen willen logo en sommige zeggen dat het ook al vast staat.. laat bart maar snel reageren Vork