verder ga ik niet meer reageren voor de eneofanderepartij totdat ik een kieffer of stubben of zoo uiteengehaald heb gezien
wie durft ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bitch schreef:Is al eens gebeurd, Kieffer dan, alleen de foto;s in dat topic doen het niet meer.
ik heb deze namelijk ook gehad.. daarbij heeft een uncle tom zadel wel een merkje erop staan ( die van mij toen wel ) mijn zadel had ook niet dat soort wol erin zitten want is nog opgevult geweest.. daarbij heb ik hem 1,5 / 2 jaar gehad en het zadel ziet er nog prima uit voor 5 keer per week rijden.. singelstoten perfect en niks versleten..BE_GENTLE schreef:Maar zadelmarkt wordt wel steeds beter in hun zadels en krijgt dus ook een betere kwaliteit.. het heeft alleen zijn tijd nodig zoals vele ander " merk " zadels.. en wat is een merkje nou het belangrijkste vind ik toch nog altijd dat het zadel JUIST op het paard ligt..

?
! fleurkelover schreef:is dit niet een redelijk oud topic?
dit topic is al een jaar oud!
!
!
!
Bedankt!

Sence schreef:Ben ik benieuwd hoe een duur Passier zadel er eigenlijk van binnen uitziet!
Yamcha schreef:Ik ook...
Maar er heeft nog niemand een Passier opengemaakt.
Zou ik ook niet doen trouwens... zonde van het zadel.