Phrono schreef:Oww wat balen!! Je ziet ze ook weinig die oude kleurtjes.. ze maakten er veel minder van als dat ze nu doen denk ik? Of iedereen houdt ze gewoon zelf
Ik vind het ook altijd spannend via MP kopen maar mijn laatste koopjes waren echt goeie, heel fijn!
@drico ja dat hoor ik ook heel vaak. Of een bod doen, dan ga je daarmee akkoord en dan opeens moet je nog van alles opmeten en zien ze er dan toch vanaf omdat het niet past. Of je hoort nooit meer wat.

Het meest absurde dat ik ooit had was dit:
verkocht beenbeschermers voor 45€ via fb, duidelijk beschreven in de advertentie. Ik had er een officiële ps foto van de beschermers bij en een foto van de beenbeschermers bij mijn set (ter vertrouwen dat ik ze wel degelijk had) op verzoek wou ik gerust nog extra foto's maken.
Krijg ik een reactie met de vraag wat ik precies verkoop, dus ik antwoord: "de beenbeschermers, zoals staat in de advertentie."
Dan of het dekje ook te koop was. - "Daar wil ik voor een goed bod misschien afscheid van nemen"
"En de rijbroeken?" - "die zijn niet te koop"
"en het topje?" - "eventueel wel, doe gerust een bod"
"is het allemaal van PS?" - "behalve het topje, ja"
"maak eens een prijs" - "ok, wat wil je dan precies?"
"90€" - "maar wat wil je precies?"
"dekje, beschermers en topje" - "de beschermers zijn 45€ en het dekje gaat niet weg onder de 70€"
"50€ voor het dekje" - "het dekje ligt niet in de weg, onder de 70€ gaat het niet weg"
"ok"
ik weet tot op heden niet of ze nu eigenlijk de beenbeschermers wel wou kopen ...