PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:23

Nynkex01 schreef:
Ik zoek trouwens ook nog beenbeschermers bij de PS Lemon en es emerald, mogen ook van een ander merk zijn. En bij PS cranberry en ES faded fuchsia zoek ik ook beschermers maar die zijn er niet van het merk zelf, dus eventueel bandages mogen ook. En bij de Bordeaux wil ik nog graag het vest in maat S en bij de PS Lemon een lange mouwen shirt in s. Als iemand iets heeft liggen stuur maar een berichtje

Ik heb de faded fuschia bandages wel voor je, nog nieuw

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:24

Als es nu maar niet besluit de grenadine en de purple gold terug te brengen. Dan gaat het hier mis.. :=

Heel knap dat taupe dekje. Staat gelukkig niet op mijn fjordje anders moest ik ook nog naar die op jacht. :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:24

Phrono schreef:
[ [url=m/4ltW34.jpg]Afbeelding[/url] ]

Postnl maakt me blij. Wat een super kleur dit, zo warm. <3 taupe uit een oudere collectie.

Die had ik ook, ofja, ze had me opgelicht en een cob toegestuurd, na een hoop gedoe eindelijk geld terug en zij dr set. Baalde echr want ik vond hem ook super mooi <3

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:33

Zo haten als mensen een cob als full verkopen! Ik had laatste een zwarte jas via Vinted gekocht, kreeg ik een blauwe. Kan ik ook echt niet tegen.

De taupe is erg mooi! Val blijkbaar op de oude dekjes. Vond die eerste pistache van ES ook al zo mooi :')

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:36

anoukwendy schreef:
Ania schreef:
kunnen we met onze collectie niet de ES-kleurenoverzicht maken? Ik denk dat we met zijn allen wel alle ES dekjes hebben, want je ziet overal mooi die PS overzichten maar nergens de ES overzichten

Die heb ik al gedeeld ;)

Dan heb ik dat echt helemaal gemist! Waar kan ik het terug vinden? }:0

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:44

urosa schreef:
Zo haten als mensen een cob als full verkopen! Ik had laatste een zwarte jas via Vinted gekocht, kreeg ik een blauwe. Kan ik ook echt niet tegen.

Ik vind het andersom ook heel vervelend.. duidelijk in de advertentie staan dat het een cob is en uiteindelijk op het laatste moment afhaken 'oh ik zie nu pas dat het een maat cob is, ik heb full nodig'

Als ik ooit nog wat dekjes ga verkopen ga ik dus ook niks meer zeggen en als mensen uiteindelijk dan zien dat ze een cob ontvangen hadden ze maar beter moeten lezen :Y)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:46

anoukwendy schreef:
Phrono schreef:

Postnl maakt me blij. Wat een super kleur dit, zo warm. <3 taupe uit een oudere collectie.

Die had ik ook, ofja, ze had me opgelicht en een cob toegestuurd, na een hoop gedoe eindelijk geld terug en zij dr set. Baalde echr want ik vond hem ook super mooi <3

Oww wat balen!! Je ziet ze ook weinig die oude kleurtjes.. ze maakten er veel minder van als dat ze nu doen denk ik? Of iedereen houdt ze gewoon zelf <3

Ik vind het ook altijd spannend via MP kopen maar mijn laatste koopjes waren echt goeie, heel fijn!

@drico ja dat hoor ik ook heel vaak. Of een bod doen, dan ga je daarmee akkoord en dan opeens moet je nog van alles opmeten en zien ze er dan toch vanaf omdat het niet past. Of je hoort nooit meer wat. :')

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:28

Phrono schreef:
Oww wat balen!! Je ziet ze ook weinig die oude kleurtjes.. ze maakten er veel minder van als dat ze nu doen denk ik? Of iedereen houdt ze gewoon zelf <3

Ik vind het ook altijd spannend via MP kopen maar mijn laatste koopjes waren echt goeie, heel fijn!

@drico ja dat hoor ik ook heel vaak. Of een bod doen, dan ga je daarmee akkoord en dan opeens moet je nog van alles opmeten en zien ze er dan toch vanaf omdat het niet past. Of je hoort nooit meer wat. :')

Het meest absurde dat ik ooit had was dit:

verkocht beenbeschermers voor 45€ via fb, duidelijk beschreven in de advertentie. Ik had er een officiële ps foto van de beschermers bij en een foto van de beenbeschermers bij mijn set (ter vertrouwen dat ik ze wel degelijk had) op verzoek wou ik gerust nog extra foto's maken.

Krijg ik een reactie met de vraag wat ik precies verkoop, dus ik antwoord: "de beenbeschermers, zoals staat in de advertentie."
Dan of het dekje ook te koop was. - "Daar wil ik voor een goed bod misschien afscheid van nemen"
"En de rijbroeken?" - "die zijn niet te koop"
"en het topje?" - "eventueel wel, doe gerust een bod"
"is het allemaal van PS?" - "behalve het topje, ja"
"maak eens een prijs" - "ok, wat wil je dan precies?"
"90€" - "maar wat wil je precies?"
"dekje, beschermers en topje" - "de beschermers zijn 45€ en het dekje gaat niet weg onder de 70€"
"50€ voor het dekje" - "het dekje ligt niet in de weg, onder de 70€ gaat het niet weg"
"ok"

ik weet tot op heden niet of ze nu eigenlijk de beenbeschermers wel wou kopen ...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:38

Jenara schreef:
Phrono schreef:

Het meest absurde dat ik ooit had was dit:

verkocht beenbeschermers voor 45€ via fb, duidelijk beschreven in de advertentie. Ik had er een officiële ps foto van de beschermers bij en een foto van de beenbeschermers bij mijn set (ter vertrouwen dat ik ze wel degelijk had) op verzoek wou ik gerust nog extra foto's maken.

Krijg ik een reactie met de vraag wat ik precies verkoop, dus ik antwoord: "de beenbeschermers, zoals staat in de advertentie."
Dan of het dekje ook te koop was. - "Daar wil ik voor een goed bod misschien afscheid van nemen"
"En de rijbroeken?" - "die zijn niet te koop"
"en het topje?" - "eventueel wel, doe gerust een bod"
"is het allemaal van PS?" - "behalve het topje, ja"
"maak eens een prijs" - "ok, wat wil je dan precies?"
"90€" - "maar wat wil je precies?"
"dekje, beschermers en topje" - "de beschermers zijn 45€ en het dekje gaat niet weg onder de 70€"
"50€ voor het dekje" - "het dekje ligt niet in de weg, onder de 70€ gaat het niet weg"
"ok"

ik weet tot op heden niet of ze nu eigenlijk de beenbeschermers wel wou kopen ...

Ik bied €55 voor het dekje }:0

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:39

anoukwendy schreef:
Nynkex01 schreef:
Ik zoek trouwens ook nog beenbeschermers bij de PS Lemon en es emerald, mogen ook van een ander merk zijn. En bij PS cranberry en ES faded fuchsia zoek ik ook beschermers maar die zijn er niet van het merk zelf, dus eventueel bandages mogen ook. En bij de Bordeaux wil ik nog graag het vest in maat S en bij de PS Lemon een lange mouwen shirt in s. Als iemand iets heeft liggen stuur maar een berichtje

Ik heb de faded fuschia bandages wel voor je, nog nieuw

Volgens mij hebben we daar wel eens vaker over gehad, laat je het weten als je naar Nederland komt?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:44

Drico schreef:
urosa schreef:

Ik vind het andersom ook heel vervelend.. duidelijk in de advertentie staan dat het een cob is en uiteindelijk op het laatste moment afhaken 'oh ik zie nu pas dat het een maat cob is, ik heb full nodig'

Als ik ooit nog wat dekjes ga verkopen ga ik dus ook niks meer zeggen en als mensen uiteindelijk dan zien dat ze een cob ontvangen hadden ze maar beter moeten lezen :Y)

Dat is ook heel irritant ja
Sowieso zijn mensen die niet goed de advertentie lezen of een plaat voor hun hoofd hebben heel vervelend.

Wat ik ook vervelend vind is mensen die beginnen met alleen: is dit nog te koop? En dan zeg je, ja. Hoor je niks meer. ZUCHT

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:00

Anastasia blush vest bij de dark mauve..

Wel in kunstlicht en donker buiten, wel verschil maar denk op het paard niet storend.

Afbeelding
En aan :D

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:01

Ik krijg error in mn kop van Marktplaats, heb een dekje te koop, en een persoon wou t graag hebben, die reageerde vrijdag, ja zegt ze.. kun je het ff vasthouden tot zaterdag dan heb ik mijn salaris… ah fijn geen probleem… vervolgens hoor ik niks meer, en stuurt ze gisteren oh sorry helemaal vergeten, stuur maar betaalverzoek, reken ik meteen af… je raad het al, moet nu nog betalen…. Pffff verkoop em Nie eens meer an haar, leg em nog liever in de hondenmand. En dag hoor :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:16

urosa schreef:

De taupe is erg mooi! Val blijkbaar op de oude dekjes. Vond die eerste pistache van ES ook al zo mooi :')

Er is hier iemand die hem wil verkopen ;) maar dan ligt ie in zweden

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:17

Ania schreef:
anoukwendy schreef:

Die heb ik al gedeeld ;)

Dan heb ik dat echt helemaal gemist! Waar kan ik het terug vinden? }:0

Tussen mijn berichten haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:19

Drico schreef:
urosa schreef:

Moet je wel een printscreen maken van je advertentie

Ik verkocht eens wat eskadron dekjes, stond duidelijk in de advertentie dat niks gewassen was en als ze dat wel wilde moesten ze het aangeven (ik ga echt geen 100 dekjes op voorhand wassen), maar toen was ze dus kwaad over dat ie niet gewassen was, had zelfs aangifte gedaan _O- komen ze uiteraard nergens mee maar ik had dus geen printscreen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:24

Phrono schreef:

Mooi <3 komt deze overeen met de champagne kleur van ES?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:27

Ik had er vanmiddag ook een, reageerde op een dekje met bandages, en ik dacht dat ik vroeg of ze los weg mochten maar had dus gevraagd of verzenden erbij inzat.

Dus ze zei dat het voor 75 inkl weg mocht, dus ik schreef dat ik geen interesse had, oh voor 5 euro minder wel? Nee
En toen kwam ik er dus achter dat ik een andere vraag stelde dan ik dacht dus dat zei ik ook. Dus ik zei nog dat ik dacht dat de bandages er niet bij hoorde. Begon ze over nieuwe prijzen en dat het niet duur was voor het setje. En ineens moest ik niet reageren op advertenties als ik geen geld had :')
Echt waar haalt ze dat vandaan, ik kan die link soms echt niet leggen hoe mensen denken hoor. Maar dan word het ook een principe ding dus heb gezegd dat ik geen sky blue dekje met citadel bandages ga kopen en vooral niet als het op deze manier moet. Kreeg nog een reactie terug met o god omdat het anders heet past het zogenaamd niet bij elkaar?
Nouja ik wil graag de echte collecties bij elkaar jaa ~~}>

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:34

Vandaag in Renaissance gereden <3

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:36

Mooi!!!

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:47

Ik had een ice blue gekocht voor een nette prijs op marktplaats, was er helemaal blij mee! Betaald via rechtstreeks oversteken, elke dag berichtje ja ik ga het vandaag echt opsturen hoor, maar nooit gedaan. Na twee weken krijg ik dus een bericht van marktplaats dat de verkoper die dag er na automatisch uitbetaald zou worden behalve als ik mijn geld terug vroeg. Ik zei dus dat ik mijn geld terug zou halen als ze hem nu niet zou opsturen. Ja zegt ze hij is gisteren naar een DHL punt Gebracht. Nog een dag later, niks ontvangen ook geen DHL mail gehad terwijl ze wel mijn mail adres had, dus geld terug gehaald. Ik zei geef je rekeningnummer maar, dan maak ik het gelijk naar je over als het dekje binnen is. ik dacht misschien is er iets mis gegaan waardoor ik het dekje of de mail nog niet gekregen heb, maar heeft ze hem wel opgestuurd en is ook wat sneu als zij geen geld heeft en ik straks het dekje binnen heb Nee zegt ze, ik verstuur hem niet als ik het geld nog niet heb. Uhm, je had hem toch al verstuurd? dekje is nooit gekomen en staat nu nog steeds op marktplaats. En ik heb mijn geld terug :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:56

Borahlover schreef:
Vandaag in Renaissance gereden <3

[ [url=m/fTpNL5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze kleur roze is perfect op deze bruin!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:58

Nynkex01 schreef:
Ik had een ice blue gekocht voor een nette prijs op marktplaats, was er helemaal blij mee! Betaald via rechtstreeks oversteken, elke dag berichtje ja ik ga het vandaag echt opsturen hoor, maar nooit gedaan. Na twee weken krijg ik dus een bericht van marktplaats dat de verkoper die dag er na automatisch uitbetaald zou worden behalve als ik mijn geld terug vroeg. Ik zei dus dat ik mijn geld terug zou halen als ze hem nu niet zou opsturen. Ja zegt ze hij is gisteren naar een DHL punt Gebracht. Nog een dag later, niks ontvangen ook geen DHL mail gehad terwijl ze wel mijn mail adres had, dus geld terug gehaald. Ik zei geef je rekeningnummer maar, dan maak ik het gelijk naar je over als het dekje binnen is. ik dacht misschien is er iets mis gegaan waardoor ik het dekje of de mail nog niet gekregen heb, maar heeft ze hem wel opgestuurd en is ook wat sneu als zij geen geld heeft en ik straks het dekje binnen heb Nee zegt ze, ik verstuur hem niet als ik het geld nog niet heb. Uhm, je had hem toch al verstuurd? dekje is nooit gekomen en staat nu nog steeds op marktplaats. En ik heb mijn geld terug :(

Wat küt!! Ik heb iets soortgelijks aan de hand nu… heb een dekje via mp gekocht, en betaald met tikkie, die persoon zegt ook dat het vandaag verstuurd is, maar heb ook nog geen mail gehad? Hoelang duurt dat meestal met dhl? Hij is om 12.00 op de post gegaan zegt ie..

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:58

Zo mooi die Renaissance <3

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:59

Je kunt ook vragen of ze voortaan je emailadres willen opgeven bij het versturen van een pakket. Dan krijg jij de T&T informatie :j

Als ze dat heeft gedaan, krijg je direct bericht als je pakket wordt ingescand bij het inleveren.