Black Friday & paardenspullen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:45

mayka1234 schreef:
spruitje12 schreef:
Voor de personen die bij agradi wat hebben besteld, staat dit er standaard wanneer je iets besteld? Bij de losse artikelen staat 2-5 werkdagen, maar als ik naar mijn bestellingen ga krijg ik dit te zien zonder verwachte leverdatum. (Vandaag besteld).
[ [url=m/3fFfaC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dit staat er wel vaker, dan heb je artikelen gekocht die een verschillende levertijd hebben en wachten ze tot het laatste artikel binnen is zodat ze je bestelling in één keer kunnen verzenden.

Ja zoiets vond ik inderdaad op de site, gelukkig maar! Zat nog even in dubio of ik niet voor de zekerheid hetzelfde moest bestellen bij hypostore, mocht het betekenen dat het niet meer leverbaar is haha.

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:48

In alle haast de verkeerde maat voor een rijbroek besteld :+ Dus maar een tweede bestelling erachter aan gedaan met de juiste maat. Heb hypo een berichtje gestuurd of ze de verkeerde maat uit de bestelling kunnen halen. Dat zou namelijk wel fijn zijn. :) Scheelt retourkosten en de broek kan dan ook gelijk weer online aangeboden worden (was de laatste namelijk).

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:53

Hier ook heel blij met de korting bij HypoStore, super bedankt! Halster premiera Vienna komt mijn kant op *\o/*

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:54

Ook hier besteld bij zowel Hypostore als Agradi :D

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:56

Hier ook besteld bij Hypostore. Super blij mee :) zelfs nog een bestelling achteraan gedaan omdat ik toch een Kentucky pie de poule wilde haha

Iemand was me wel net voor met een lemieux bodywarmer ;)
Laatst bijgewerkt door Horseloverl op 25-11-21 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:57

Doen de 3 kortingscodes bij Agradi het nog bij jullie? Krijg het niet voor elkaar. Zit al boven de €75. -O-

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:03

Ik heb ook mijn bestelling geplaatst en ben ook echt zo blij met HypoStore!! *\o/* Super goede service altijd en ook ik kijk ieder jaar echt uit naar de BF korting!
Hopelijk wordt het nieuwe jaar wat rustiger voor jullie Nicole! Kan me voorstellen dat het behoorlijk pittig is zo met de verhuizing erbij.
Ben wel echt heel benieuwd hoe het eruit komt te zien. Misschien stap ik toch een keer de auto in voor de 2,5 uur lange rit naar jullie (enkele reis).. :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:03

CKR schreef:
Doen de 3 kortingscodes bij Agradi het nog bij jullie? Krijg het niet voor elkaar. Zit al boven de €75. -O-

Ja, bij mij werken ze nog steeds. Maar ze werken wel maar eenmalig, heb je ze misschien ooit al eens eerder gebruikt?

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:05

Ik heb m’n montar broek bij Hypostore besteld, ging als een tierelier….geen problemen met de site!
Zag ook nog een prachtige poetskoffer net op de site van Hypostore, de Mrs. Ros marmer XL maar wil graag de zwarte en geloof dat die op is helaas! :o

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:06

Ik ben ook heel blij met HypoStore! Eindelijk de pied a poule van Kentucky besteld *\%/*

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:10

Figo88 schreef:
CKR schreef:

Ja, bij mij werken ze nog steeds. Maar ze werken wel maar eenmalig, heb je ze misschien ooit al eens eerder gebruikt?

Nee. Ik ben wat aan het rommelen met mijn winkelmandje en ik zie dat hij het bij een deken van €188 wel doet. Ik ben met mijn huidige mandje van €95 dus niet duur genoeg :')

JorisDy

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:14

Ook bij Hypostore net besteld en ging heel makkelijk. Snapte alleen niet zo goed de maat voor beugelriemen, had keuze uit pony, cob en full. Ben maar voor full gegaan. Hopelijk zijn ze niet te lang. Ben zelf 165 cm.
Verder nog nieuwe teugels gekocht en Pavo Vital

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:18

charlotteehx schreef:
Nicole schreef:

En CO? Ik heb toevallig net een nieuwe CO besteld op agradi dus was wel benieuwd

Ja 30% in de early bird (mits je doorheen komt :') ) en 25% tot zondag avond

Had t gezien, bestelling van agradi geannuleerd en de cap voor €50 minder bij hypostore gehaald. Heb ik van die €50 meteen een esstockholm dekje in de sale kunnen halen <3 :+

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:21

JorisDy schreef:
Ook bij Hypostore net besteld en ging heel makkelijk. Snapte alleen niet zo goed de maat voor beugelriemen, had keuze uit pony, cob en full. Ben maar voor full gegaan. Hopelijk zijn ze niet te lang. Ben zelf 165 cm.

Ik had bij mijn Kentucky dekje überhaupt geen keuze uit een maat. Ik hoop maar dat het een full is

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:21

Hier gelukt :):)
Stijgbeugels, beschermers en heb gefaald en heb een mystery box erbij besteld _O-

En verder nog 87 euro bespaard bij Wiezewasjes, maar da's geen paardenspul _O-

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:25

Dit keer wel allemaal artikelen die niet op voorraad zijn en gelukkig ook niet direct nodig, maar hopelijk geen màànden levertijd :=

Ik hoopte alleen ook nog korting op Equistrian Stockholm -O-
En ik begrijp van Nicole dat ze dit niet mogen van het merk zelf, maar weet iemand toevallig een winkel die heel stout is? :+[/quote]

Ik heb wel een esstockholm dekje kunnen scoren bij hypostore met 40% korting, afgeprijsd van €85 naar €50. Weet niet voor welke producten van esstockholm allemaal geldt.

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:41

charlotteehx schreef:
Dit keer wel allemaal artikelen die niet op voorraad zijn en gelukkig ook niet direct nodig, maar hopelijk geen màànden levertijd :=

Ik hoopte alleen ook nog korting op Equistrian Stockholm -O-
En ik begrijp van Nicole dat ze dit niet mogen van het merk zelf, maar weet iemand toevallig een winkel die heel stout is? :+

Ik heb wel een esstockholm dekje kunnen scoren bij hypostore met 40% korting, afgeprijsd van €85 naar €50. Weet niet voor welke producten van esstockholm allemaal geldt.[/quote]
Ik zag van de week bij Het Gareel diverse ES'jes voor 25% minder weggaan, zaten ook nieuwere kleuren bij.

Ik had bij de Hypostore psylliumzaad en een nieuw halster voor m'n shet gekocht, dus ik heel trots dat ik me had ingehouden, blijkt de ES Dark Sky nu wel afgeprijsd :+

Vier dekjes rijker in 4 dagen voor n paard van 1,5 want ik had ook heel impulsief de Lemieux Truffle besteld met 20% korting :o

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:42

JorisDy schreef:

Door jouw berichtje een zak Pavo Vital gekocht :D Scheelde een hoop!

Me verder goed kunnen inhouden en alleen een bak Vazuintjes erbij gedaan :+

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:43

Bij ruitershop boxmeer online ook veel equestrian stockholm met korting!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:53

Hier ook geslaagd *\o/* Lange winterjas, lemieux fleece, winterhandschoenen en nog wat spul :o

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 01:02

De hypostore site is een beetje overbelast gok ik :+

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 01:06

Hier ook geslaagd! Heel wat Vitalbix ingeslagen, een lange winterjas, 2 shirts en sokken. Ik ging eigenlijk alleen voor de 2 shirts haha.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 01:20

Yes hypostore is echt top! Een mooi Kentucky pied-de-poule dekje besteld, nieuwe rijschoenen en een nieuwe mestboy *\o/* nu even op mijn handen zitten dat ik niet ook nog iets anders koop met zo'n korting!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 01:30

Ik heb zojuist een sambucco dekje besteld _O-
Nu moet ik echt slapen van mezelf, dit gaat anders mis hahaha

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 01:43

Ik heb echt de hele hypostore in m’n winkelmandje gehad maar uiteindelijk maar 43€ uitgegeven. Ik ben trots op mezelf. :=

De buit: cowboy magic spray, twee massagerollers, roeckl winterhandschoenen en vitalbix koekjes.