Marietjes donkerbruine set is compleet

Dit is haar nieuwe broek/barding/achtertuig ding! Ben er echt heel blij mee, het borsttuig is vrij 'zwaar' dus deze geeft een mooie balans zo al zeg ik het zelf. Het is een beetje m'n eigen interpretatie van een paar illustraties die ik vond. Het is dus gemaakt van stukken restleer van het hoofdstel!

Geplaatst: 18-04-23 16:44
               Geplaatst: 18-04-23 16:44				         

Ik ben inmiddels al een tijdje wat post-apocalyptische spullen aan het verzamelen. Inmiddels ben ik voor mijzelf al best wel heel erg ver. Heb alleen nog een broek en schoenen nodig, maar dat kom ik vanzelf wel tegen.
 Ik ben inmiddels al een tijdje wat post-apocalyptische spullen aan het verzamelen. Inmiddels ben ik voor mijzelf al best wel heel erg ver. Heb alleen nog een broek en schoenen nodig, maar dat kom ik vanzelf wel tegen.

En het idee is dan om ergens te shooten met een 'urban' en verwilderde look.. Ik zat te denken aan een autosloperij oid..
 En het idee is dan om ergens te shooten met een 'urban' en verwilderde look.. Ik zat te denken aan een autosloperij oid..