Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:48

filou schreef:
Anoniem schreef:
Aah ja dan zijn die van ons wel echt vergelijkbaar qua kleur. Dit is die van mij in de zomer. Echt knaloranje met de zon er op. En prachtig dat ik het vind <3

[ [url=m/k2KTu0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben dus ook heel benieuwd naar “aan-foto’s” van jouw paard! Kan me namelijk zo slecht voorstellen dat paprika mooi staat op hem. Maar is dat wel zo, dan biedt dat perspectief... <<)

Grauw weer vandaag, maar hier de “aan” foto met de paprika!
De kleur is zo intens oranje dat m’n paard er zelf minder oranje door lijkt :+

[ [url=m/98F4LR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xhOKwR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet verwacht maar wat staat het ontzettend mooi zeg <3 <3
Baal dat ik alleen nog de cc uitvoering in de paprika op voorraad. Anders had mijn vos weer een nieuw dekje haha :+

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:54

Farjen schreef:
MerleSimone schreef:
Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijst :') Ik wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..
Moeilijk! :')

Ach ik heb op nog geen 2 jaar tijd 33 dekjes gekocht :=
Dit soort topics maakt mij zo hebberig want alles is mooi :')

Precies dit! Ik heb mij tot nu toe nog goed in kunnen houden, maar het wordt steeds moeilijker :')

Saskia9

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 07:44

Ik ben ernstig aan het twijfelen over de ice blue.. O:)
Hij lijkt op sommige foto's heel erg licht en op andere foto's weer niet?
Tevens lijkt de loire wel een warmere kleur te hebben?
Als iemand foto's heeft, helemaal geen bezwaar tegen hoor O:) :Y)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:32

Die grijze in de link op de vorige pagina is zo donker? De mijne is veel lichter. Is dat een andere versie?

Afbeelding

Saskia :D

Afbeelding

Afbeelding

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:42

Ik heb de ice blue en black Loire besteld! Ben benieuwd hoe lang de levertijd gaat zijn.
Ik heb er 1 met foam maar ik heb ook een schaap onder m’n zadel en dat vind ik zo een geprop op de 1 of andere manier dus deze zonder foam besteld.

MissWeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:45

Jessie2020 schreef:
Weet iemand nog een nieuwe huntergreen dressuur te koop?

Ik heb hem met 20% korting uiteindelijk bij Hypostore besteld maar nu beetje spijt: kreeg gister een mail dat ie 16 april binnen zou moeten komen! -O- Dat is nogal fors wat langer dat wat er werd aangegeven....en als ik de ervaringen hier moet geloven, is het nog maar de vraag óf hij überhaupt komt! Kak!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:57

Heeft iemand hier ervaring met de rijbroeken van lemieux? Hoe is de pasvorm? En gaan ze lang mee? Zag dat ze er een paar hebben met siliconen, ze zien er wel mooi uit, maar mijn enige rijbroek met siliconen was na een half jaar al kapot.. Dus ben benieuwd of dat met die van lemieux beter zou gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:20

Ik heb er eentje, ze valt op maat vind ik. Alleen de siliconen zijn wel wennen, ze kleven meer dan die van mijn andere broeken. En toch draag ik die broek echt wel graag, dus ik ga er zeker nog bestellen moest ik weer een nieuwe nodig hebben.

Ik heb afgelopen jaar een dekje of 8 gekocht (incl. Beide hunter greens vorige week), een GoPro (die ik nog steeds moet installeren), een nieuwe gsm (was nodig), véél boeken 8-) en dan paar nieuwe rijbroeken etc.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:29

Ik denk dat die heel tof staan op je paard, Nimber! Ben benieuwd naar de foto's!

Haha gevalletje retail therapy Varekaj? :)) Ik heb afgelopen jaar mijn eerste paard gekocht, dus ik word er een beetje benauwd van als ik zie wat een winkel aan spullen ik in die korte tijd heb verzameld :=

Ik zie op FB en MP steeds vaker advertenties voorbij komen van nieuwe dekjes net de kaartjes er nog aan. Vaak ook nog meerdere kleuren tegelijk. Ben ik de enige die dit een beetje vreemd vind? Ben altijd bang dat ik genaaid word als ik reageer op zo'n advertentie.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:39

Marritx schreef:
LIJM schreef:
Als er een groepsbestelling gedaan wordt dan wil ik graag ook een dekje mee bestellen. Ik kan deze bestelling eventueel ook zelf doen. :)

Mochten meer mensen willen bestellen heb ik misschien ook wel interesse. Zo hard met mezelf afgesproken dat ik niks meer ging kopen

Over die duitse site gaat dit toch? Ben stiekem een beetje verliefd op de heritage navy, en s/m durf ik denk wel aan onder mn 17,5 met franse kussens :x

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:50

Even heel hard hopen.... Maar ik had Le Mieux benelux benaderd over het feit dat we met zn allen zo graag een bronzen kleurtje willen. Ze reageerden dat ze me bedankte voor de tip en het meenamen richting le mieux!

Afbeelding

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:51

Marritx schreef:
LIJM schreef:
Als er een groepsbestelling gedaan wordt dan wil ik graag ook een dekje mee bestellen. Ik kan deze bestelling eventueel ook zelf doen. :)

Mochten meer mensen willen bestellen heb ik misschien ook wel interesse. Zo hard met mezelf afgesproken dat ik niks meer ging kopen

Ik wil waarschijnlijk ook wel gaan bestellen daar. Laat mij weten!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:54

Iemand enig idee hoe dik de Lemieux Lambskin onderleggers zijn? Die zonder inlages.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:58

Change3x schreef:
Iemand enig idee hoe dik de Lemieux Lambskin onderleggers zijn? Die zonder inlages.

Daar ben ik enorm te spreken over! Mooie pasvorm, lekker dik en stevig maar hij propt zich niet in de kamer van het zadel. (dit is overigens het enige product dat ik van LeMieux heb ;) )

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:10

Bestaat er eigenlijk een overzichtsfoto van alle kleuren die er ooit geweest zijn? Bij het PS topic staat er zoiets. Dat zou wel echt gaaf zijn

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:16

Nickeltje schreef:
Change3x schreef:

Daar ben ik enorm te spreken over! Mooie pasvorm, lekker dik en stevig maar hij propt zich niet in de kamer van het zadel. (dit is overigens het enige product dat ik van LeMieux heb ;) )

Dankjewel!

Ik overweeg om er een te kopen maar wil niet dat mijn zadel dan gaat klemmen. Heb je een inschatting van hoe dik hij is?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:20

Poeh... Goede vraag... Vanaf mijn werkplek schat ik in een cm of 4...
Ik kom vanavond laat pas op stal, dan kan ik het na meten als je nauwkeuriger wil.

Ik gebruik hem onder een zadel bij mijn oude paard (26) waar mijn vriend eens in de paar weken een buitenritje mee maakt. Zijn zadel ligt op mijn paard "best ok"' maar zeker niet perfect. Voor haar leeftijd en met zijn frequentie van rijden ga ik echt geen ander zadel kopen. Met deze onderlegger er tussen ligt het zadel heel prima.
In het midden, waar hij dus in de lengte plooit, zit een smalle strook geen wol. Die onderlegger kan dus heel mooi plooien en vormt ook mee met de ronding van de rug / vorm van het zadel. Maar hij is nog nooit opgetrokken op opgefrommeld geraakt in de kamer en gaan klemmen. Ook niet bij een incidentele langere bosrit.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:22

Voor de mensen op zoek naar de hunter green, zie net op facebook voorbij komen dat bosgra ruitersport de loire dressuur iig op voorraad heeft

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 10:23

Farjen schreef:
MerleSimone schreef:
Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijst :') Ik wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..
Moeilijk! :')

Ach ik heb op nog geen 2 jaar tijd 33 dekjes gekocht :=
Dit soort topics maakt mij zo hebberig want alles is mooi :')

Ik had er in januari 2020 maar 16. :+

De grijze die in de link gedeeld wordt is een cotton trouwens.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:27

Maar er staat suède in de titel? Of is het gewoon een verkeerd prentje bij de tekst?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 10:28

Dat is idd de verkeerde benaming dan haha, het is echt een cotton.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:29

Change3x schreef:

Ik vond hem wel echt dik en voor mijn paard was het een duidelijke no go onder een passend zadel. Die wilde na 2 dagen niet meer lopen.
Als je zadel erop aangepast is of je ruimte moet vullen is het wel een heel mooie uitvoering.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:32

Bij Dochorse hebben ze ook de hunter green.

Met code: winter25 ook nog 25% korting!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:59

Oooh champagne eruit, nu word ik nerveus.

Ik heb jullie hulp nodig!
Champagne of Mink := :x
Afbeelding
Afbeelding

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:06

Hypostore gaf mij gister telefonisch aan dat de Champagne eind januari weer bij hen zou komen? Ik heb hem in ieder geval maar snel besteld :D

Verder heb ik de Olive, maar ik denk hooguit 5x gebruikt. Bij een ongelukje bleef mijn paard haken en brak het laatste singellusje. Dat moet ik nog steeds vast laten stikken, maar te lui voor en hij ligt dus in de kast.

Mocht iemand hem graag willen hebben, pb me maar! Ruilen kan ook ;) Wil sowieso overstappen naar de Loires en alleen de echte nude tinten in Suede houden.