Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xritt schreef:Hoi
Ik ben voor onze pony op zoek naar een Wintec zadel. We hebben de pony nog niet zo lang ( C pony, Welsh) We hadden zijn eigen zadel erbij gekocht. De verkopers seisden dat hij een paar weken terug nog na gekeken was. Nu blijkt het zadel niet te passen. Omdat mijn dochter nog jong is en de pony waarschijnlijk nog gaat veranderen. Raadt de zadelmaker een Wintec veelzijdigheidszadel aan. Omdat ik hier totaal niet bekend mee ven zou ik graag jullie advies willen.
Ik heb twee opties op een zadel.
Mag ik iemand foto’s sturen van de zadels. Ik zou graag jullie mening willen over de kwaliteit en of de prijs realistisch is. Beiden verkopers weten niet hoe oud het zadel is.
De een is een Wintec 2000 cair
De andere is een Wintec ? Een ouder model
Zinzi_jewel schreef:Endurance heeft verstelbare haken
Isabelle sowieso
Miss de hart pro ook.
En bates zal t wel hebben
Kun je wel allemaal vinden op site van wintec , arena en bates
michenou schreef:Zinzi_jewel schreef:Endurance heeft verstelbare haken
Isabelle sowieso
Miss de hart pro ook.
En bates zal t wel hebben
Kun je wel allemaal vinden op site van wintec , arena en bates
Dank! De endurance spreekt me ook erg aan. Twijfel wat fijner is (Isabell Werth of de Endurance) voor een recreant die graag veel lange buitenritten gaat maken, maar ook dressuurmatig wat training in de bak wil doen tijdens de lessen. Sta buiten graag in verlichte zit tijdens het galopperen, maar ik heb toch ook graag wat extra steun tijdens het bokken in de bak (niet al te veel steun overigens, kan maximaal een halve wrong hebben geloof ik). Vind het zo lastig. Ga echt opzoek naar iemand die meerdere Wintec types heeft om test te rijden.
Ben overigens nog het meest benieuwd naar welke zitting het smalste valt (zonder dat de kamer er echt kleiner van wordt). Korte beentjes hier.