Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotthje schreef:Als er een zadelmaker bij de buren is, waarom ben je daar dan niet in de eerste instantie langsgegaan? Gewoon een vraagje, ben benieuwd naar je denkwijze.
Verder goed dat je een nieuw zadel gaat halen. Hopelijk komt het nu allemaal gewoon goed!
Anoniem schreef:lotthje schreef:Als er een zadelmaker bij de buren is, waarom ben je daar dan niet in de eerste instantie langsgegaan? Gewoon een vraagje, ben benieuwd naar je denkwijze.
Verder goed dat je een nieuw zadel gaat halen. Hopelijk komt het nu allemaal gewoon goed!
Omdat zij alleen merken verkoopt die me niet aanspreken.
( denk aan thorrowgood en rossner)
Anoniem schreef:lotthje schreef:Als er een zadelmaker bij de buren is, waarom ben je daar dan niet in de eerste instantie langsgegaan? Gewoon een vraagje, ben benieuwd naar je denkwijze.
Omdat zij alleen merken verkoopt die me niet aanspreken.
( denk aan thorrowgood en rossner)
Anoniem schreef:DatBenIkNou schreef:Veeg me op nu...
Je kan ook gewoon helemaal niet reageren.
Anoniem schreef:Die zadelmaker zit bij de stal die nabij onze stal ligt.
Ik had ook eerst niet aan haar gedacht, ik keek te ver weg.
Dat t br was boeide me niet, t moest gewoon goed liggen!
DatBenIkNou schreef:Anoniem schreef:Die zadelmaker zit bij de stal die nabij onze stal ligt.
Het boeide wel want je vond de merken van de buren niet interessant. Thorrowgood zijn prima zadels overigens. En goedliggen deed BR alsnog niet. Hoe handig is het om korte lijntjes te hebben en je zadelmaker om de hoek?
DatBenIkNou schreef:Anoniem schreef:Die zadelmaker zit bij de stal die nabij onze stal ligt.
Het boeide wel want je vond de merken van de buren niet interessant. Thorrowgood zijn prima zadels overigens. En goedliggen deed BR alsnog niet. Hoe handig is het om korte lijntjes te hebben en je zadelmaker om de hoek?