suikermeisje schreef:Die draden zijn gewoon stiksels en lijken mij niets te doen hoor. Het is de stof zelf die wat doet.
Enige andere aan de light variant is geloof ik het onderste gedeelte. In de zomer is de normale variant echt wel te warm hoor. Ik kocht hem in september ofzo en toen nog best wat warme dagen gehad, en toen was het echt te warm met de recuptex op.
Okee dat is dan wel raar vind ik dat daar verschil in zit wat uiterlijk betreft van de bovenzijde..dacht eerst dat het was om dat dit misschien een nieuwere versie was. Maar de Navy/Oranje is er ook in de originele versie dus ook met de stiksels ;o)) Ik dacht echt stel dat die zomer variant anders werkt (lees minder werkt ivm hitte vorming) dan zou ik sowieso de verkeerde hebben omdat ik de deken juist alleen in de winter wil gebruiken.
xxx staat dus altijd zonder deken dus in de kou duurt het langer voor ze lekker warm is en ik dacht als ik daar dan zo'n deken voor kan gebruiken heeft ze meteen een goede start en zijn haar spieren alvast beetje opgewarmd.
Dat was beetje hoe ik het had bedacht en vind het dus best jammer dat ik dus de experts vragen stel over hun producten maar dat ze nergens op reageren en ook best jammer dat veel verkooppunten ook geen idee hebben ;o((
Naja wacht het even af heb in elk geval de *normale* ook maar besteld en die maar even uitproberen en misschien stuur ik de light terug en anders voor de liefhebber een light in maat 206 6.9 te koop ;o))