Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
2005 schreef:jasz schreef:ik vind toch dat neusriemen geen kettingen ofzo horen te hebben. al is het wel mooi.
Ketting heeft niet echt een functie hoor, zijn meestal hartstikke slap.
nee ik bedoel dat ik het raar vindt staan als de neusriem er hetzelfde uit gaat zien als de frontriem. dus als die dezelfde versiering krijgt. Lotje199 schreef:Prachtige hoofdstellen!
Zou deze ook in zwart te bestellen zijn?
http://www.horsea.nl/hoofdstellen/60-ho ... trass.html
Echt een mooi hoofdstel!

Horsea_nl schreef:Ik heb m niet! Heb m in bestelling! En dan in het zwart inderdaad! Eerst afwachten hoe die word! Stuur ff een mailtje naar info@horsea.nl als je wilt dat ik je op De hoogte houdt
veerle92 schreef:[ Afbeelding ]
weet je al of z'n hoofdstel in rondgedraaid lak bestaat? moet de frontriem alleen uit steentjes bestaan en geen leer meer onder.. heb deze vorig jaar gekocht en moes daar toen helaas ook nog een andere frontriem bij kopen, omdat ik bling bling wou
Annekeee schreef:veerle92 schreef:[ Afbeelding ]
weet je al of z'n hoofdstel in rondgedraaid lak bestaat? moet de frontriem alleen uit steentjes bestaan en geen leer meer onder.. heb deze vorig jaar gekocht en moes daar toen helaas ook nog een andere frontriem bij kopen, omdat ik bling bling wou
Jeetje, hoe dik is die neusriem wel niet???