Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Ik krijg bij HB op Whats App de melding dat ze gesloten zijn. Pfft. Wat moet ik doen om geld terug te krijgen joh. Kan je hier geen klachten over indienen ergens? Dit mag toch helemaal niet volgens consumenten wet etc?
Heb het opgezocht, ik had binnen 14 dagen mn geld al terug moeten hebben volgens de wet voor online aankopen binnen Europa.
Iriscope schreef:Ik krijg bij HB op Whats App de melding dat ze gesloten zijn. Pfft. Wat moet ik doen om geld terug te krijgen joh. Kan je hier geen klachten over indienen ergens? Dit mag toch helemaal niet volgens consumenten wet etc?
Heb het opgezocht, ik had binnen 14 dagen mn geld al terug moeten hebben volgens de wet voor online aankopen binnen Europa.
Tango1979 schreef:Iriscope schreef:Ik krijg bij HB op Whats App de melding dat ze gesloten zijn. Pfft. Wat moet ik doen om geld terug te krijgen joh. Kan je hier geen klachten over indienen ergens? Dit mag toch helemaal niet volgens consumenten wet etc?
Als je het echt hoog wil spelen: stuur een mail, geef aan dat je alles bij je rechtsbijstand hebt ingediend, dat bij geen teruggave voor DATUM X zij er werk van gaan maken en dat de kosten en wettelijke rente in rekening gebracht gaan worden.
Moet je willen, maar werkt vaak wel. Via Google even een standaardbriefje zoeken.
Stal_Fiore schreef:Sterrenpony schreef:Ik heb per ongeluk de sand ruffle besteld
Nu hopen dat die mooi staat op een haffie
En anders maar weer retour
Ik heb hem ook, maar nog niet opgelegd aangezien mijn paardje ziek is.
Dus ben erg benieuwd naar jouw foto op jouw haffie. Wil je die delen?