Jonnekee schreef:Jonnekee schreef:Voor de liefhebber heb ik een Passier Blu Wave singel tekoop 80 cm
Paar x omgehad
Hij is nog beschikbaar
Valt deze ook echt als 80cm? Ik dacht wel eens begrepen te hebben dat deze kleiner valt namelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sh4e schreef:Kan iemand mij hier misschien advies geven?
Ik heb al jaren de butterfly singel, vooral voor singel dwang. Die bevalt prima, echter loopt ze zich er nu elke keer mee open aan een kant.
Weet iemand iets soortgelijks van ander materiaal? Liefst zonder of heel stug elastiek.
Of andere tips? Tips tegen een wondje?
SandraWierda schreef:sh4e schreef:Kan iemand mij hier misschien advies geven?
Ik heb al jaren de butterfly singel, vooral voor singel dwang. Die bevalt prima, echter loopt ze zich er nu elke keer mee open aan een kant.
Weet iemand iets soortgelijks van ander materiaal? Liefst zonder of heel stug elastiek.
Balen dat is nou ook net war ik bang voor ben met de butterfly singel. Loop die van jou zich open aan de rand van die flap die over de gespen gaat?
sh4e schreef:Balen dat is nou ook net war ik bang voor ben met de butterfly singel. Loop die van jou zich open aan de rand van die flap die over de gespen gaat?
sh4e schreef:Kan iemand mij hier misschien advies geven?
Bielsje schreef:sh4e schreef:Kan iemand mij hier misschien advies geven?
Ik had er schapenwollen hoesjes om gemaakt toen mijn paard een wond van iets anders had. Werkte verbazingwekkend goed
Hannanas schreef:Rachel, ik zou eigenlijk zeggen dat het zadel je singel meeneemt. Het geeft mij het idee dat de kussen van je zadel te recht zijn, en juist de vorm van de twee uiteinden van je kussens achter door de lendenen/rug naar voren worden geduwd. Het zadel ligt fijner in balans op z’n nek vind ik. Achterdeel kussen ligt dan “mooi” op z’n diepste punt van z’n rug en daar blijft hij dan liggen. Op de juiste plaats vind ik hem voorover geduwd worden.
sh4e schreef:Bielsje schreef:
Ik had er schapenwollen hoesjes om gemaakt toen mijn paard een wond van iets anders had. Werkte verbazingwekkend goed
Hoe maak je dat dan vast? Want echt een hoes voor om de Singel gaat niet omdat dat midden stuk rond is
Skogan,
Ik ga een foto maken! Het is zo jammer dat het al jaren goed gaat, en nu dus ineens niet meer.
different1 schreef:Even je berichten terug gezocht, maar je bent alleen op zoek naar iets waardoor ze zich niet steeds kapot loopt en niet persé een andere singel begreep ik....
Ik zou een andere singel kiezen, ze lijkt ruimte genoeg te hebben om de singel 10cm naar achter te plaatsen en dan waarschijnlijk ook 10cm langere singel, deze ligt gewoon letterlijk in d'r oksel
Aan de singelstoten en de ongelijke hoogte vd gespen is duidelijk te zien dat dit helaas niet de singel is voor jouw paard.
Nibbit schreef:De singel zou wel 3 gaatjes hoger moeten zitten, dan blijft de elleboog vrij.
Wellicht is de singel van Kramer, die hier vaker genoemd wordt, iets?
Of simpel neopreen met een iets anatomische vorm, zoals de Harry's horse e-motion