Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sott schreef:minetje schreef:Hier een stille meelezer en een beginnende ES spaarder![]()
Heeft er iemand een vergelijkings foto van de PS Lichen Green en de ES Spring Olive? Of eventueel de golden olive?
Ik heb een Pikeur vestje in een Olive kleur maar ik ben benieuwd of hij misschien beter bij de Lichen Green past.
Oh, volgens mij heb ik de zelfde olive pikeur vestje, is dat de Paulin? Ik heb de olive gold, de lichen green vorige maand helaas verkocht. Ik ga kijken of ik een foto voor je kan maken. Volgens mij is de ES olive wat lichter dan het vestje.
minetje schreef:Volgensmij heet het vestje Smilla, deze is het in ieder geval:
https://www.ingridvanberlo.nl/nl/jack-s ... olive.html
Ik heb hem in de winkel vergeleken met de olive, de kleur is echt bijna hetzelfde maar het vestje is iets 'groener' vandaar dat ik mij af vroeg hoeveel verschil er tussen de Olive en de Lichen Green zit
Stal_Fiore schreef:Kimley schreef:Iemand opties voor kleding passen bij de ps of sweden vanilla & wine? Niet van ps zelf,dat vind ik te prijzig
Het liefst shirtjes!
De kleur van Anky Pheasant kleurt er heel goed bij. Ook BR merlot past goed.
Stal_Fiore schreef:Vandaag mijn Equestrian Stockholm collectie op de foto gezet.
[ [url=m/DlhD1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook liggend in de kast is het wel chique
[ [url=m/xvgMte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag ook mn gewonnen setje binnen gekregen. De PS of Sweden kleur sage. Heel chique vind ik hem. Super blij mee. Frontriem is ook echt heel mooi.
[ [url=m/86e4ch.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WjkB9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit van de dag was de amazonite. Voor het eerst mee gereden. Vind deze kleur echt prachtig.
[ [url=m/oEoATo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Belfor schreef:Heeft iemand foto's van de dekjes in de kleuren Ice coffee, Champagne en Walnut op een paard? Via Google vind ik het lastig om te zien wat de verschillen zijn van deze kleuren. Daarnaast ben ik ook benieuwd of er bijpassende peesbeschermers zijn. Tips zijn welkom!
magootie schreef:Belfor schreef:Heeft iemand foto's van de dekjes in de kleuren Ice coffee, Champagne en Walnut op een paard? Via Google vind ik het lastig om te zien wat de verschillen zijn van deze kleuren. Daarnaast ben ik ook benieuwd of er bijpassende peesbeschermers zijn. Tips zijn welkom!
De Ice Coffee binnen en buiten
[ [url=m/vlWvV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/INAfuR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Stal_Fiore schreef:
De kleur van Anky Pheasant kleurt er heel goed bij. Ook BR merlot past goed.
Thanks!
Heb je daar een foto van samen? Op internet lijkt het een hele andere kleur
Loes1996 schreef:Stal_Fiore schreef:Vandaag mijn Equestrian Stockholm collectie op de foto gezet.
[ [url=m/DlhD1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook liggend in de kast is het wel chique
[ [url=m/xvgMte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag ook mn gewonnen setje binnen gekregen. De PS of Sweden kleur sage. Heel chique vind ik hem. Super blij mee. Frontriem is ook echt heel mooi.
[ [url=m/86e4ch.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WjkB9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit van de dag was de amazonite. Voor het eerst mee gereden. Vind deze kleur echt prachtig.
[ [url=m/oEoATo.jpg]Afbeelding[/url] ]
WAUW![]()
Benieuwd..heb jij full of cob op de haf?