Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:17

Milka schreef:
Dat was ik denk ik.
Maar ik had bij dochorse besteld met een levertijd van 1 week ... dat is inmiddels 3 weken geleden. Ik heb mijn bestelling dus geannuleerd

Ja ik zit ook nog steeds te wachten op de macaron vliegenkap en ze zeggen indd nog steeds binnen 1 week maar dat is al 3 weken lang

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

nnicolex schreef:
Milka schreef:
Dat was ik denk ik.
Maar ik had bij dochorse besteld met een levertijd van 1 week ... dat is inmiddels 3 weken geleden. Ik heb mijn bestelling dus geannuleerd

Ja ik zit ook nog steeds te wachten op de macaron vliegenkap en ze zeggen indd nog steeds binnen 1 week maar dat is al 3 weken lang

Dat is niet alleen bij de dochorse maar bij allerlei winkels… vanuit Lemieux moet er echt nog heel veel uitgestuurd worden naar winkeliers.. veel is nog niets eens in Nederland begreep ik van JRS… :roll:

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Pff wat vervelend! Vind alleen de communicatie met dochorse altijd zó slecht. Stuur dan even een mail dat het langer duurt maar je moet altijd zelf bij hun er achteraan mailen…

Getup

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:21

Die weten dat vaak ook niet . „Gewoon“ een kwestie van ( lang) Geduld hebben totdat Le Mieux weer een Berg spullen stuurt

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Getup schreef:
Die weten dat vaak ook niet . „Gewoon“ een kwestie van ( lang) Geduld hebben totdat Le Mieux weer een Berg spullen stuurt

Zeker! Heb ook geen haast maar ervaring leert bij dochorse dat je echt ontzettend achter de klantenservice aan moet zitten. En vind het prima dat ik lang moet wachten maar een update mail als je bij bestellen (niet alleen dit product) aangeeft levertijd 1 week lijkt mij kleine moeite.
Maargoed ben ontzettend benieuwd naar de kleur dus we wachten geduldig af.

Getup

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

Dat zouden ze best kunnen doen, ja.

Weet dat ik ooit maanden op mn olive dekje heb gewacht. Maar dat was door hypostore ook aangegeven.