Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Bij zulke foto's moet je er eigenlijk altijd vanuit gaan dat ze niet kloppen. Ook de bosjes en huidskleur is anders als in het echte leven, omdat er veel met de kleuren en tonen gespeeld is. Dat zie ik wel vaker, maar daar kan je dus niet op zien wat voor kleur iets echt is.
*kruipt weer in meeleeshoekje,nog geen dekje maar vind het wel leuk om mee te kijken of er 1 is die ik wel wil hebben*
Devic schreef:MyWishMax schreef:Bij zulke foto's moet je er eigenlijk altijd vanuit gaan dat ze niet kloppen. Ook de bosjes en huidskleur is anders als in het echte leven, omdat er veel met de kleuren en tonen gespeeld is. Dat zie ik wel vaker, maar daar kan je dus niet op zien wat voor kleur iets echt is.
*kruipt weer in meeleeshoekje,nog geen dekje maar vind het wel leuk om mee te kijken of er 1 is die ik wel wil hebben*
Ik fotografeer zelf regelmatig voor een kledingwinkel maar het bewerken van een foto, dusdanig dat de kleuren van de kleding (in dit geval het dekje) niet meer overeenkomen met de werkelijkheid is echt een no-go
Ik weet dat de kleuren van de dekjes op de foto’s wel eens kunnen veranderen, maar dit is toch wel een typisch geval van te ver photoshoppen
maessie schreef:Ik zag trouwens knitted truien op insta voorbij komen, bij de re-releases van EsNiks voor mij op stal, maar vind ze wel mooi!
En zag nog een vergelijkje van Ruitergoed:
[ [url=m/2tZaKH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daniquebyoux schreef:Persoonlijk vond ik de ES Orchid Bloom en die nieuwe ES crystal gold of hoe die bordeaux dinges ook heet, te ver afwijken van de echte kleur. Die bordeaux is echt te paarsig terwijl de promo fotos écht bordeaux waren.