Nienkje_H schreef:Wat een drama is die Horse Boutique zeg ..... ik wacht al ruim een maand op een ES dekje (voor/van mijn dochter, heeft ze heel wat uurtjes achter de kassa voor gezeten). Bijna geen contact mee te krijgen.
Ik had contact, nadat ik echt oervervelend elke dag op Insta zat te mekkeren, toen kreeg ik mail contact, maar dat contact is ook weer opgedroogd.
Moet ik weer heel irritant gaan zitten spammen op Insta.
Als je dan niet zo van klanten houdt, waarom begin je dan een webwinkel. Sorry, even een ego-zeur momentje over de Horse Boutique-ers.
Je wil echt niet weten hoe dra-ma-tisch mijn contact met ze was. Dan nog niet te spreken over een vriendin die meer dan 2 maanden op haar geld heeft moeten wachten. Ik bestel echt nooit meer bij ze. Mega slecht! Kreeg een of ander 'zielig' verhaal dat ze zo haar best doet maar kinderen thuis heeft en het zo druk is met corona. Ik heb terug gemaild dat je voor een (web)winkel hebt gekozen en dat dat nu eenmaal keihard werken is. Als je dat niet aan kan moet je andere keuzes maken. Maar daar mag de klant echt nooit de dupe van worden!
Ruitergoed is in alle opzichten zoveel beter, die weten tenminste wat klantenservice is