PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 21:23

Nienkje_H schreef:
Wat een drama is die Horse Boutique zeg ..... ik wacht al ruim een maand op een ES dekje (voor/van mijn dochter, heeft ze heel wat uurtjes achter de kassa voor gezeten). Bijna geen contact mee te krijgen.
Ik had contact, nadat ik echt oervervelend elke dag op Insta zat te mekkeren, toen kreeg ik mail contact, maar dat contact is ook weer opgedroogd.
Moet ik weer heel irritant gaan zitten spammen op Insta.
Als je dan niet zo van klanten houdt, waarom begin je dan een webwinkel. Sorry, even een ego-zeur momentje over de Horse Boutique-ers.

Je wil echt niet weten hoe dra-ma-tisch mijn contact met ze was. Dan nog niet te spreken over een vriendin die meer dan 2 maanden op haar geld heeft moeten wachten. Ik bestel echt nooit meer bij ze. Mega slecht! Kreeg een of ander 'zielig' verhaal dat ze zo haar best doet maar kinderen thuis heeft en het zo druk is met corona. Ik heb terug gemaild dat je voor een (web)winkel hebt gekozen en dat dat nu eenmaal keihard werken is. Als je dat niet aan kan moet je andere keuzes maken. Maar daar mag de klant echt nooit de dupe van worden!

Ruitergoed is in alle opzichten zoveel beter, die weten tenminste wat klantenservice is *\o/*

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-21 21:29

Nienkje_H schreef:
Wat een drama is die Horse Boutique zeg ..... ik wacht al ruim een maand op een ES dekje (voor/van mijn dochter, heeft ze heel wat uurtjes achter de kassa voor gezeten). Bijna geen contact mee te krijgen.
Ik had contact, nadat ik echt oervervelend elke dag op Insta zat te mekkeren, toen kreeg ik mail contact, maar dat contact is ook weer opgedroogd.
Moet ik weer heel irritant gaan zitten spammen op Insta.
Als je dan niet zo van klanten houdt, waarom begin je dan een webwinkel. Sorry, even een ego-zeur momentje over de Horse Boutique-ers.

Klinkt als PS _O-
Volgens mij zijn er trouwens meer in het topic met slechte ervaring

Kimley

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 21:51

Ruitergoed is heel fijn!
Alleen ze kunnen beter met post NL Verzenden.. wat een drama die dpd |o

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:09

Kimley schreef:
Ruitergoed is heel fijn!

Oh , precies dat.

Hier was mijn ruitergoed pakket afgeleverd bij een dpdpunt vanwege het slechte weer op dat moment. Laat dat dpd punt nu net een expert winkel zijn die dicht zit .
Voor ik contact had en mijn pakket kon ophalen, ging zowat een week overheen .. Kreeg ik ook nog de opmerking, wel vandaag ophalen anders gaat het retour :(

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:17

Ik ben ook echt fan van ruitergoed! Top service al iedere keer.
Als ik iets bestel is het echt altijd via hun toch al een tijdje.
Ik ben een beetje aan het proberen afkicken van het dekjes kopen, ik wil heel graag eerst een nieuwe gsm
en we zijn ook heel erg hard aan het sparen om ons huis te kunnen bouwen..
Momenteel staat alleen de ES Emerald nog echt op mijn verlanglijstje, maar ik wacht geduldig op nog wat korting :)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:30

Ruitergoed is echt mn winkel! <3

Horseboutique...1x besteld en doe ik ook niet zo snel meer.
Had een dekje + frontriem besteld, na 5 weken wachten nogsteeds niks ontvangen.
Toen kwam inderdaad het drama contact met ze te krijgen voor x aantal weken ...
Bleek dat mijn bestelling naar iemand anders gestuurd was, dus moest ik nog langer wachten.
Had na iets van 3 maanden mn dekje ofzo, waar ik zelf achteraan heb moeten zitten.
Zou 10% korting krijgen daarom en dat is nooit verrekend door ze.
Great.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:32

maartje_h schreef:
Kimley schreef:
Ruitergoed is heel fijn!

Oh , precies dat.

Hier was mijn ruitergoed pakket afgeleverd bij een dpdpunt vanwege het slechte weer op dat moment. Laat dat dpd punt nu net een expert winkel zijn die dicht zit .
Voor ik contact had en mijn pakket kon ophalen, ging zowat een week overheen .. Kreeg ik ook nog de opmerking, wel vandaag ophalen anders gaat het retour :(

Hier ook zulke ervaringen. Ze zouden komen op de enige dag dat ik niet thuis was, dus vooraf verplaatst naar een andere dag. Komen ze toch :+

Misschien leest RG wel mee en kunnen ze er wat aan doen :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:42

Hier ook super tevreden over Ruitergoed en bestel eigenlijk al mijn spullen daar (tenzij ze het niet hebben wat ik zoek).

Ik heb eigenlijk nooit problemen met DPD maar het blijft een feit dat de DPD gewoon een stuk goedkoper is qua verzenden dan Postnl dus ik begrijp dit heel goed van RG hoor.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:44

Proberen jullie ook wel te bellen ipv te mailen? Misschien gaat dat beter..

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:47

Bellen is voor mij wat lastig :P

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:49

Uiteindelijk gelukt met bellen inderdaad.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:57

Ik vind de communicatie van HB ook niet best......
Hypostore blijft boven aan, ruitergoed heb ik nu ook ontdekt en vind het fijn dat je punten kunt sparen.
Als hypostore dat nou ook doet :)

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:15

Ik moet zeggen dat mijn ervaring met hb juist goed is.
Via WhatsApp ook erg snel reactie en daardoor ook gelukt om mijn bestelling af te ronden.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:37

maaike5581 schreef:
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met hb juist goed is.
Via WhatsApp ook erg snel reactie en daardoor ook gelukt om mijn bestelling af te ronden.

Nou ik dus ook. Ook via whatsapp, dat werkte echt goed. Misschien dat eens proberen?

Maar ik moet zeggen dat ik nog met geen enkele winkel problemen heb gehad. Misschien gewoon mazzel.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:42

Ik heb ook geen problemen met Horse Boutique.. Maar ik zie ze ook wel af en toe op stal, misschien is dat anders. Geen idee.. Als ik iets bestel, ligt het altijd vrij snel in mijn zadelkast. Retour had ik tot nu toe niet, dus daar kan ik niets over zeggen. En ik weet idd dat het voor hun privé ook niet altijd makkelijk is, daar ga ik verder niet meer over zeggen en ik weet dat jullie daar ook niets aan hebben. Wil het ook niet goedpraten, maar ik ken het verhaal ook van de andere kant..

Edit: en contact heb ik verder idd ook over Whatsapp als ik ze niet op stal zie, niet per mail oid. Misschien gaat dat idd beter?

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:10

Zojuist dit shirt besteld voor bij de Steel Blue. Zag hem vaker voorbij komen bij anderen in dit topic.

Afbeelding

Edit:

Deze zojuist ook nog kunnen bestellen voor de Steel Blue.

Afbeelding

Hopelijk passen ze allebei redelijk! :D
Laatst bijgewerkt door Hagel op 03-03-21 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:21

ivy_power89 schreef:
Ik vind de communicatie van HB ook niet best......
Hypostore blijft boven aan, ruitergoed heb ik nu ook ontdekt en vind het fijn dat je punten kunt sparen.
Als hypostore dat nou ook doet :)

Had begrepen dat Hypostore ook met zoiets systeem wil gaan werken :j

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:39

Wij hebben juist met Hypostore niet zulke fijne ervaringen... Ik had met black friday iets besteld, 2 weken geleden binnen gekregen.. en mijn vriend had voor de kerst, IceVibes besteld.. om mijn paard met artrose nog beter te kunnen ondersteunen..... VOOR KERST!! en die leverdatum wordt steeds verder opgeschoven.... we hebben ze nog niet.... _-:( Maar elke keer is 't: bijnaaaa.. dus doe je je bestelling ook niet annuleren, omdat je denkt: ze komen nu toch bijna... ondertussen zitten we al een kwartaal verder, en is er nog niks geleverd... maar nu écht bijna...... _-:(

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:45

Dan ga ik HB even appen :) Misschien is dat makkelijker. Maar ja, als je druk bent, ben je druk en is het natuurlijk achteraan in de rij aansluiten. Vind ik op zich geen probleem, maar vind wel dat je een retour na 1 maand terugbetaalt moet hebben.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:54

xXutopiaXx schreef:
Wij hebben juist met Hypostore niet zulke fijne ervaringen... Ik had met black friday iets besteld, 2 weken geleden binnen gekregen.. en mijn vriend had voor de kerst, IceVibes besteld.. om mijn paard met artrose nog beter te kunnen ondersteunen..... VOOR KERST!! en die leverdatum wordt steeds verder opgeschoven.... we hebben ze nog niet.... _-:( Maar elke keer is 't: bijnaaaa.. dus doe je je bestelling ook niet annuleren, omdat je denkt: ze komen nu toch bijna... ondertussen zitten we al een kwartaal verder, en is er nog niks geleverd... maar nu écht bijna...... _-:(

Volgens mij zijn er veel leveringsproblemen vanuit de leveranciers, dus dan kunnen de webshops daar niet zoveel aan doen lijkt me.

Wel ontzettend balen dat je zo lang moet wachten.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:56

Ik wil de ES emerald nog, maar nergens korting -O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:58

Nee, daar kunnen ze niets aan doen, maar ze kunnen dan wel eerlijk communiceren en je niet aan 't lijntje houden.. als we dit hadden geweten, hadden we natuurlijk na de kerst direct geannuleerd en hadden we ze ergens anders besteld, dan hadden zij dat geld gemist.. En is 't nou voor iets leuks, als een dekje.. dan zou ik er ook nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik wilde heel specifiek deze dingen, omdat mijn paard gewoon enorm last van z'n benen heeft en ik denk dat ik hem hier weer een stukje meer mee kan ondersteunen..... en dáár dan máánden op moeten wachten is écht níet leuk :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:05

Samantha_ schreef:
Ik wil de ES emerald nog, maar nergens korting -O-

Ruitergoed heeft wel de emerald binnen ;)
Dus hoe graag wil je het hebben

Wij hebben een winkel en webshop en merken ook veel leveringsproblemen.
Ik weet niet waar de icevibe vandaan komt, maar wij hebben bijvoorbeeld gedoe met producten die uit Engeland komen vanwege de brexit....
Ik denk ook niet dat hypostore bewust alles zo lang laat liggen ;)
Toevallig was ik daar afgelopen vrijdag om een nieuwe cap aan te schaffen, en de winkel lag propvol met dozen en artikelen. Dat ze zelf nog overzicht hebben van alles vind ik dan wel weer knap, :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:06

xXutopiaXx schreef:
Nee, daar kunnen ze niets aan doen, maar ze kunnen dan wel eerlijk communiceren en je niet aan 't lijntje houden.. als we dit hadden geweten, hadden we natuurlijk na de kerst direct geannuleerd en hadden we ze ergens anders besteld, dan hadden zij dat geld gemist.. En is 't nou voor iets leuks, als een dekje.. dan zou ik er ook nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik wilde heel specifiek deze dingen, omdat mijn paard gewoon enorm last van z'n benen heeft en ik denk dat ik hem hier weer een stukje meer mee kan ondersteunen..... en dáár dan máánden op moeten wachten is écht níet leuk :')

Dat is wel echt heel irritant ja

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:08

Ruitergoed geen korting. Maar ergens anders ook niet. :')
Ik ben trouwens ook echt ruitergoed fan. Ook door vip systeem en ruitergoedies.
Hypostore en horseboutique nog geen slechte ervaring mee maar ruitergoed is wel heel snel met verzenden. Alleen jammer genoeg geen post nl idd.