Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marieke1495 schreef:Had iemand al reactie van Hypostore op het gratis verzenden gebeuren?
EdkingEnzo schreef:Marieke1495 schreef:Had iemand al reactie van Hypostore op het gratis verzenden gebeuren?
Ik heb zondag ook een ES dekje in de korting gekocht, moest ik ook verzendkosten betalen terwijl er wel bij stond gratis verzending. Maar ik ging er vanuit dat door de korting het dekje goedkoper was en daarom wel verzendkosten gerekend worden. Hadden meer mensen dit?
linda2008 schreef:Nessie, dat past er super goed bijvan welk merk zijn de peesjes?
Kimley, mooi!! Kreeg jij korting op de PS?
Ik wil namelijk PS bestellen bij hypostore maar daar werkt de kortingscode bij mij niet opWaarom wel op ES en niet op PS? Dat vind ik toch een beetje gek....
minetje schreef:Hier een stille meelezer en een beginnende ES spaarder![]()
Heeft er iemand een vergelijkings foto van de PS Lichen Green en de ES Spring Olive? Of eventueel de golden olive?
Ik heb een Pikeur vestje in een Olive kleur maar ik ben benieuwd of hij misschien beter bij de Lichen Green past.