Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pmarena schreef:Ik vind het prima hoorMaar je doet niet aan hoe heet het LARP...? Ofzo verder?
Of shows ofzo?
Daarbij zie je vaak dergelijke stijl natuurlijk
Ik vind het ook geinig hoe je hoofdstel vanaf de zijkant met de manen op de juiste plekken net lijkt alsof het alleen een losse neusriem is
pmarena schreef:Ik vind het prima hoorMaar je doet niet aan hoe heet het LARP...? Ofzo verder?
Of shows ofzo?
Daarbij zie je vaak dergelijke stijl natuurlijk
Ik vind het ook geinig hoe je hoofdstel vanaf de zijkant met de manen op de juiste plekken net lijkt alsof het alleen een losse neusriem is
Dorientje: deze kan besteld wordenEn getest
xManon_ schreef:Over testen gesproken.. Ik heb de nieuwe Barefoot in tijdelijk bezit en het is echt een mooi en fijn zadel! Strak dressuur model, ligt als een huis en zit super!
Buitenzinnig schreef:[ [url=m/O9kAne.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A4Lhw2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit ben ik op de fanzolo normale maat. Ik ben ongeveer 163cm en broekmaat 36/38.
Jennyxx schreef:Buitenzinnig schreef:[ [url=m/O9kAne.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A4Lhw2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit ben ik op de fanzolo normale maat. Ik ben ongeveer 163cm en broekmaat 36/38.
Bedankt voor de foto's! Ik ben zelf ongeveer 172cm. Via de pb heb ik nog een foto gezien. Ik denk dat het een kwestie van proberen is. Heeft de passervice deze ook in haar collectie?
Duhelo schreef:als ik het goed begrijp zorgt de wrong van de fanzolo eerder dat je niet in stoelzit gaat, terwijl de roma en firenze eerder ingrijpt bij bv een rare sprong?