Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yankeestar schreef:Hoi,
kniewrongen wel, geen verstelbare beugelophanging. Met de juiste pad (misschien voor je eigen zekerheid de speciale inlagen) hoeft het geen probleem te geven.
de pommel is ook geen probleem hoor. De nieuwe passen ook in de oude modellen. maar ik heb zelfs hier nog een pommel oud model liggen.L Als je het niet kan vinden.
pmarena schreef:Zeg, gooi die site eens even online, ik heb toestemming van 't vriendje om 'n longeersingel te kopen en T-beugelriemen, en ik heb chromeBij andere browsers (Chrome, Firefox) werkt dit wel.
Citaat:@Buitenzinnig: hoe bedoel je?
yankeestar schreef:Echt een leuke persoonlijke mening en uitlegEen duidelijkheid wat ik ook lees in jou berichtje, 'mits het goed aansluit' en 'het zadel moet wel goed passen', dit geldt zowel voor boomloos, semie boomloos en boomzadels. Een Boomloos past zich daar het meeste zelf nog aan natuurlijk.
anne_bento schreef:Ik kom nog even binnen vallen.
Ik ben op zoek naar een barefoot London, nu staat er 1 te koop, echter is deze zonder vps.
Ik heb de vragen al een de verkoper gesteld maar jullie weten het vast ook... Dit zadel zal dus denk ik een ouder model wezen? Zitten daar wel klittenband stukken op om dikke kniewrongen te bevestigen?
En een verplaatsbare beugelophanging?
Ik ben me er van bewust dat met vps beter is, maar ik heb een haflinger waarbij de ruggengraat niet uitsteekt en ik denk dat het met de juiste pad en inlages geen problemen zou hoeven geven.
Kom ik trouwens nog in de problemen met de pommel als het een ouder model is? Er zit een m bij maar ik gok dat ik wel een L nodig ga hebben, zijn deze lastig te verkrijgen voor het oude model?