Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:12

:j Hoofdstellen zijn verkrijgbaar in zwart, chestnut, en dark havanna.

Exacte prijsopgave heb ik nog niet, dat probeer ik van het weekend even uit te zoeken. (mits ik daar aan toe kom)

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:15

AB stang en trens hoofdstel rongenaaid, lak neusriem en swarovski frontdeel.

Afbeelding
Afbeelding

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:41

manueeltje84 schreef:
:j Hoofdstellen zijn verkrijgbaar in zwart, chestnut, en dark havanna

Dus niet in alle kleuren, mijn zadel is in Australian nut.

ambre

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:45

Karin:je kunt het hoofdstel daarin wel bestellen,dat heb ik ook gedaan.

Stefanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:20

'Standaard' hoofdstellen kosten ongeveer 200 euro. Rondgenaaide trenshoofdstellen rond 400 en rondgenaaide stang en trenshoofdstellen rond 500 euro. Alles een beetje afhankelijk van speciale wensen m.b.t. neusriem, frontriem, teugels, kleur, aparte kleur onderlegging, etc. Maar dit zijn wel een beetje de richtprijzen

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:25

Stefanie_M... en wie ben jij?? Omdat je de richtprijzen weet..?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:10

Wat maakt dat nou uit?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:11

Dan weet je hoe serieus je die prijzen kunt nemen, aangezien Manueeltje nog geen prijzen weet/wist :)
Mijn vraag was niet aanvallend bedoeld hoor. Heb al een pb gehad van haar. Ze werkt voor Arno.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:19

Dat vind ik nog wel flink aan de prijs. :o

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:19

PartoutZ schreef:

Kan je dat zelf niet raden, 1 post , zakelijke omschrijving met correcte prijzen

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:22

goldwing schreef:
PartoutZ schreef:

Kan je dat zelf niet raden, 1 post , zakelijke omschrijving met correcte prijzen

Denk aan je bloeddruk......

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:59

Dat zijn echt hele gave hoofdstellen! Als er t.z.t hier een ander paard komt weet ik het wel! *D

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:16

[/quote]
Kan je dat zelf niet raden, 1 post , zakelijke omschrijving met correcte prijzen[/quote]

Denk aan je bloeddruk......[/quote]

hoezo geef alleen maar een paar hints zonder de indentiteit van stefanie prijs te geven
Uit haar gedetailleerde omschrijving is het helemaal niet moeilijk te raden wie zij is

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:54

Als je mijn berichtje daarna leest lees je dat ik gepbd heb met haar en zelf al vertel dat ze idd werkt bij Arno. Ze had zichzelf dus allang voorgesteld aan me :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 21:06

Zo Arno is net bij mij geweest en heeft een 2de hands hulsebos aangemeten. Na 3 x aanpassen was het toch nog niet goed en heeft hij het weer mee genomen om het laatste beetje aan te passen. Als ie dan goed past kan ik weer even vooruit. Kan niet wachten om er een op maat te laten maken van zijn eigen merk maar ja, geduld geduld. Word zaterdag vervolgt...

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 18:17

Aan mijn zadel komt hij niet meer. :n

+/- driekwart jaar geleden is hij voor een gewone controle geweest. Hij was toen alles
zo gehaast aan het doen zoals 2 zadels tegelijk en had weinig gedult etc. Met als gevolg dat mijn zadel veel te smal was
geworden. Pony liep dus niet meer.
Wij hem geprobeert te bellen, maar hij nam dus niet op. Toen met een andere telefoon gebelt en die werd
meteen opgenomen? >;)
Dus hij is weer teruggekomen en het 'goed' herstelt, weer erg gehaast/weinig gedult. We waren dus al een beetje
klaar met hem. Nu hebben we van de week mijn pony geschoren en kwamen er hele drukplekken onder zijn vacht vandaan.
En hij was de laatste tijd al erg aan het bijten met singelen en vluchten tijdens het rijden. dus gelijk een andere zadelmaker
gebelt, die in juli ook voor mijn springzadel was geweest, gebelt en die kon gelukkig vandaag al komen.
Nu bleek mijn zadel in het midden van de kussens amper vulling te hebben en dus alleen op de voor en achterkant van de boom
te rusten.
Nee wij zijn er klaar mee.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:11

Vervelend voor je. Zo herken ik Arno gelukkig totaal niet.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:34

Dat is fijn :)
Ik denk dat het ook wel je eigen ervaring is met een zadelmaker, iemand
anders zal misschien een andere zadelmaker nooit meer bellen

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:42

Dat niet meer opnemen en met een ander nr bellen komt me zo bekend voor. Ben je te vreden dan is hij super, heb je klachten dan is hij niet thuis :) Voor mij hoeft ie in iig niet te komen!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:51

Ik ben een jaar bezig geweest met de "klacht" dat het zadel naar voren bleef schuiven. Ik herken daarin echt niet dat hij mijn nummer heeft genegeerd. Ik smste hem altijd en dan krijg ik altijd antwoord terug. Soms wel een paar dagen later, maar antwoord kreeg ik wel. Hij is super vaak terug gekomen en dat was allemaal service, geen cent hoeven te betalen! Uiteindelijk heeft hij ervoor gekozen om de takken van de boom anders te plaatsen en heb ik een nieuw zadel gekregen!! Ook niets voor hoeven te betalen, dit was allemaal services. Je moet wel wat geduld met hem hebben, maar dan lost hij het ook super op :j

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:20

Vanaf 1 november is het bij ons alleen nog maar mogenlijk om contant of met pin te betalen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:22

Ik heb een brand zadel voor mijn pony's
heerlijk ding en past op 2 pony's!
super zacht en zit heerlijk!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:46

ik heb nu 1 jaar een brand leenzadel model (ik wilde hem deze maand nog bellen om terug te komen om te kijken of er al een eigen aangemeten kon woorden maar paard is al 3 weken niet bereden (ivm tanden en vorige week een kroonrand betrapping), dus ja als beestje straks 4 weken niet gereden is dan wil ik toch eerst weer eens even rijden alvoren ik Arno weer laat komen.,

Ben wel heel benieuwd naar zijn nieuwste model (die monodek) maar goed wil graag al zijn modellen proberen met 1 op maat maken want ik moet dan ook optimaal kunnen zitten ipv dat we vorig jaar puur alleen gelet hebben op het paard zelf.

Kwa negatieve berichten, ik hoor over iedere zadelmaker + en - punten en iedereen zal ook heus zijn gebreken hebben. De reden dat ik voor Arno heb gekozen is ook omdat hij dicht in de buurt zit..dus makkelijk zo langs kan komen zonder dat ik 100 euro kwijt ben aan voorrij kosten

mexx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:19

Hej allemaal,

Door omstandigheden is mijn mooie brandt-zadel vandaag op de grond gevallen. Waardoor hij flink beschadigd is, ik wil nu het zitvlak opnieuw laten bekleden. Heeft 1 van jullie enig idee wat de kosten daarvan zullen zijn???

Dat te laat komen en moeilijk bereikbaar zijn dat herken ik wel, maar ik ben heel tevreden over zijn service en over mijn zadel. En inderdaad iedereen heeft zijn + en - punten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:37

Hij komt volgende week weer bij mij voor het vervolg. Met wat geduld vind ik de service wel echt top hoor! Hopelijk past het zadel nu helemaal!

Ga nu een 2de handsje kopen en dan binnen een jaar een op maat laten aanmeten. Hij neemt het 2de handse zadel dan gewoon terug wat ik heeel netjes vind. Zo kan mijn paardje even een jaartje doorgroeien