Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Boomloos zou ik ook afraden, veel bepakking en enkel stappen trouwens ook. Pakpaard is eigenlijk iets waar je heel snel op uit komt als je zulke lange afstanden gaat afleggen, gewoon omdat er wat zwaardere dingen mee moeten (setje hoefijzers bv en meer kwaliteitsmateriaal qua tent, etc.) die je eigenlijk niet aan de last van je rijpaard wil toevoegen. 100kg is ook gewoon te zwaar op zo'n afstand. Het werd in het verleden wel gedaan, maar wat er vervolgens met het paard gebeurde verteld het verhaal niet. Nu is je paard veel meer familie dan vervoermiddel en dan zijn je foutmarges kleiner en de gewenste maximale belasting dus ook.
PocoGaucha schreef:En stoelzit moet. Als je daar aan toe geeft zit het echt wel fijn, je kan bijvoorbeeld ook geen verlichte zit ofzo doen. Dus ouderwets springen
rider schreef:PocoGaucha schreef:En stoelzit moet. Als je daar aan toe geeft zit het echt wel fijn, je kan bijvoorbeeld ook geen verlichte zit ofzo doen. Dus ouderwets springen
Haha, dat ja.Als je tempo gaat maken en dan ook nog scherpe wendingen wil doen dan moet je inderdaad wel in stoelzit gaan zitten. Ik ken alleen maar de bastos versie, wist niet dat er nog andere types bestonden.
Ziezo_X schreef:Beste allemaal,
....
Welke andere type zadels zouden voor mij interessant zijn om te proberen (mits ze in NL een beetje toegankelijk zijn)?
arno8 schreef:Ik zag dit zadel voorbij komen en met dit topic in achterhoofd gelijk gevraagd of het geschikt is voor lange trektochten. Verkoper zegt dat dat niet in algemeenheid te zeggen is, ze zou dan langs moeten komen voor pasconsult en als dit zadel niet geschikt blijkt zou ze ook kunnen kijken of een ander zadel geschikt is:
http://www.permicavallo.nl/aussie.php
Ziezo_X schreef:(@Huertecilla, waar is je website gebleven?! Ik vind alleen schoenen?)
Kuggur schreef:Jammer, was interessant, had hem wel weer eens willen herlezen.
Citaat:Ik denk trouwens dat je het veel te negatief bekijkt.
Huertecilla schreef:Ziezo_X schreef:(@Huertecilla, waar is je website gebleven?! Ik vind alleen schoenen?)
Die is uit de lucht.
15 jaar gratis (betaald door derden) kennisbeschikbaarheid voor iedereen is wel genoeg.
Verder is het als stenen in drijfzand gooien.
De laatse ontwikkeling in deze draad illustreert hoe weinig zin het heeft.
Tant pis.
Ik ben er klaar meer: heb het laagdrempelig, gratis gedeeld. 15 jaar lang.
Heb mijn bijdrage meer dan geleverd.
Veel succes.
Huertecilla schreef:Kuggur schreef:Jammer, was interessant, had hem wel weer eens willen herlezen.
Bedankt.Citaat:Ik denk trouwens dat je het veel te negatief bekijkt.
Dat is jouw goed recht![]()
Mijn glas is nochthans > half vol met heel veelhoor.
Het leven is zoooo
Had mijn profielpagina al aangepast nav privacy draden, maar was de website vergeten; nu ook gewijzigd.