Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:De roze Dasty, de vlekkenverwijderaarTop spul, maakt alles schoon. Dekjes, vlekken in kleding, maar ook de frontriemen worden er weer heel mooi glimmend van, het haalt zelfs watervaste stift van naambordjes op stal af.. overal goed voor!
[ [url=m/uFtMJM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Audesta schreef:Hey welkom met cadanza.
Ik ben degene die je bruine wintec gekocht heeft maar dan wat anoniemer![]()
Ik heb nog niks van de nieuwe collectie van ps op mijn wishlist, wil de petrol nog ooit wel scoren maar dan moet er eerst wat uit.
DinkeyGirl schreef:De vlekken die niet onder t zadel zaten zijn er uit. Geweldig, echt heel erg bedankt! Die onder t zadel zijn een stuk minder maar die ga ik vanavond nog een keer doen. Ben er echt heel blij mee!
Ja die roze is echt een mega verschil, super hoor!
Even een vraagje, dit is de bordeaux plait denk ik?
[ [url=m/PYkzcN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is de kwaliteit van de plait dekjes tov de andere?
DinkeyGirl schreef:[ [url=m/7iJS4d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens de les vanmiddag met denk ik de steel blue?
Mooi die merlot! Hebben jullie meer foto's van jullie verschillende bordeaux kleurige dekjes? En bestaat er een bordeaux dekje met donkerblauwe rand van ES of PS of Sweden?
Audesta schreef:Ik twijfel om de ruffle paars weg te doen en de mint. Die pak ik eigenlijk nooit. Ik zal in mijn vakantie eens een mooie foto maken. Alles hangt mooi in mijn zadelkamer op een broeken rek van de pax kasten
ivy_power89 schreef:[ [url=m/0K7s5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XLHcan.jpg]Afbeelding[/url] ]
In ieder geval de rode die ik heb![]()
Vandaag de metallic blue van equestrian stockholm binnen gekregen, en wauwie!!! wat een super sjiek dekje vind ik dat!
Texas02 schreef:ES Bordeaux:
[ [url=m/wHzf9b.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Crystal Merlot Gold (niet helemaal Bordeaux, ligt ook heel erg aan het licht bij deze welke kleur hij heeft):
[ [url=m/MdifHr.jpg]Afbeelding[/url] ]
PS of Sweden Ruby Wine:
[ [url=m/xughcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oude ES Merlot Crystal:
[ [url=m/k3xSsI.jpg]Afbeelding[/url] ]