Ik ben in november gestopt met de pony die ik reed, maar heb ondertussen mn collectie alweer uitgebreid met 5 nieuwe dekjes.. Ik heb de ES faded fuchsia, ES No boundaries white, ES no boundaries olive, ES no boundaries navy en de PSOS Rosie erbij..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rosslover schreef:Oeeh ik kwam net deze app tegen op Instagram en het is echt geweldig, nu kan ik alvast zien hoe setjes op mn twee jarige gaan staan![]()
[ [url=m/NOwKSC.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben in november gestopt met de pony die ik reed, maar heb ondertussen mn collectie alweer uitgebreid met 5 nieuwe dekjes.. Ik heb de ES faded fuchsia, ES No boundaries white, ES no boundaries olive, ES no boundaries navy en de PSOS Rosie erbij..
Lotte_Wessel schreef:Ik weet niet of je hier korting codes mag delen, maar dacht laat het toch weten. Op Equestrian Stockholms eigen website krijg je 20% korting met de code eswinter20. Het werkt ook nog steeds, ook als ik zelf een 2e bestelling wil plaatsen, maar ook als ik niet ben ingelogd dus dacht misschien heeft iemand anders ook wel interesse
EdkingEnzo schreef:Lotte_Wessel schreef:Ik weet niet of je hier korting codes mag delen, maar dacht laat het toch weten. Op Equestrian Stockholms eigen website krijg je 20% korting met de code eswinter20. Het werkt ook nog steeds, ook als ik zelf een 2e bestelling wil plaatsen, maar ook als ik niet ben ingelogd dus dacht misschien heeft iemand anders ook wel interesse
Iemand die samen wil bestellen om de verzendkosten te delen? Ik woon in Zwolle.
Lotte_Wessel schreef:Ik heb gisteren besteld de Merlot Crystal + bandages en kreeg optie om gratis te verzenden.Dus misschien als je iets bij besteld? Dan krijg je namelijk gratis verzenden. Edit - en dit was naar Amsterdam
Drico schreef:EdkingEnzo schreef:Oh dat is goed om te weten. Maar ik hou het echt alleen bij een dekjeDus misschien iemand die ook een dekje of iets anders wil bestellen? Dan kijken we even hoe we het doen met verzenden oid hier in Nederland!
Goed excuus om er twee te bestellen toch
rosslover schreef:Oeeh ik kwam net deze app tegen op Instagram en het is echt geweldig, nu kan ik alvast zien hoe setjes op mn twee jarige gaan staan![]()
[ [url=m/NOwKSC.png]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Merlot crystal op gehad in het zonnetje, hij is wel heel oranje zo![]()
[ [url=m/jkgWHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MVpARE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha edking, je leeft maar een keer, onthou dat ook
Vind de kleur van die plum echt gaaf maar dat randje dus niet
EdkingEnzo schreef:Lotte_Wessel schreef:Ik weet niet of je hier korting codes mag delen, maar dacht laat het toch weten. Op Equestrian Stockholms eigen website krijg je 20% korting met de code eswinter20. Het werkt ook nog steeds, ook als ik zelf een 2e bestelling wil plaatsen, maar ook als ik niet ben ingelogd dus dacht misschien heeft iemand anders ook wel interesse
Iemand die samen wil bestellen om de verzendkosten te delen? Ik woon in Zwolle.
josewoos schreef:Oké, de PS Coffee met bruin tuig dan!
Toen ik m binnen kreeg had ik mijn twijfels, maar alles bij elkaar gematchd vind ik m wel tof
Foto in schaduw:
[ [url=m/5swuUa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VLRepR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto in de zon:
[ [url=m/3VL1PF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een overzicht foto, ik heb thuis nog een wit dekje en de Sapphire van ES
[ [url=m/3VRjDt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik m binnen kreeg had ik mijn twijfels, maar alles bij elkaar gematchd vind ik m wel tof
Foto in schaduw:
Foto in de zon:
Foto in schaduw:
Foto in de zon: