Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:De compositi beschermers ( die hele luchtige) passen die ook op een d pony? Zijn ze kort?
xSCWx schreef:Zijn er mensen die hun paard met beenbeschermers in de wei/paddock zetten? Mijn paard heeft zichzelf een blessure getrapt (of laten trappen?) dus dat wil ik in de toekomst graag voorkomen, in ieder geval tot hij wat minder klungelig/lomp is (nu 4 jaar). Zijn mesh brushing boots hiervoor geschikt? Of welke dan wel?
xSCWx schreef:Dankjewel, deze zijn alleen wel alleen voor voor toch? Ik zoek eigenlijk ook iets voor achter. Hij is nu links achter kreupel… Maar tikt zich ook dikwijls voor aan.
Pallatin schreef:Na het de teleurstelling van de gatusos air beschermers heb ik net de Tri-zone open front van equilibrium besteld….verschrikkelijk duur maar ben toch overstag gegaannu maar hopen dat deze wel passen….
Mochten er nog mensen zijn benieuwd zijn of deze wel voor kwpn’ers geschikt zijn dan plaats ik een update alsjeblieft er zijn
Pallatin schreef:Nou…ze passen niet…qua omtrek van het pijpbeen niet; ik krijg de elastieken met moeite vast, dus ze gaan helaas weer retour. Ik denk dat dit geen geschikte beschermers zijn voor grote kwpn’ers met normaal tot iets steviger beenwerk
[ [url=m/k3SXFF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lobke1998 schreef:Pallatin schreef:Nou…ze passen niet…qua omtrek van het pijpbeen niet; ik krijg de elastieken met moeite vast, dus ze gaan helaas weer retour. Ik denk dat dit geen geschikte beschermers zijn voor grote kwpn’ers met normaal tot iets steviger beenwerk
[ [url=m/k3SXFF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb goed nieuws voor iedereen bij wie de klittenband sluitingen te kort waren van de Gatusos beschermers, wij hebben contact gehad met Gatusos en ze gaan bij de Gatusos Air beschermers de klittenband verlengen met 3 cm![]()
Ik heb nog geen datum waarop deze leverbaar zijn, maar dit kan ik altijd laten weten mocht iemand interesse hebben.
Pallatin schreef:Lobke1998 schreef:
Ik heb goed nieuws voor iedereen bij wie de klittenband sluitingen te kort waren van de Gatusos beschermers, wij hebben contact gehad met Gatusos en ze gaan bij de Gatusos Air beschermers de klittenband verlengen met 3 cm![]()
Ik heb nog geen datum waarop deze leverbaar zijn, maar dit kan ik altijd laten weten mocht iemand interesse hebben.
Dat is goed nieuws….dat zou voor veel klanten een uitkomst zijn, maar als ik nog kritisch kijk maar mijn foto’s zijn ze ook dan voor mijn paard niet goed passend; voor hem is de omvang van de beschermers zelf ook te krap: ze omsluiten z’n been niet voldoende vind ik, dat lost langer elastiek niet op ben ik bang….
Ik ga vandaag de tri-zone beschermers passen…ben heel benieuwd! Eerste indruk is goed, superlicht, wel stevig op het peesgedeelte en je kijkt er idd zo door, dus zeker luchtig
Capriootje schreef:Ziet er fijn uit! Welke maat heb je?
Ma_n0n schreef:Loopt de binnenkant verder naar voren dan de buitenkant?
Jouw paard had vrij grof beenwerk toch?
Zijn ze in lengte korter dan de gatusos?
Overigens ik vind deze er beter voorgevormd uitzien dan de trizone all sports boots . Dat zijn echt rechte pijpen. Mijn paard heeft deze nu om op de weide ivm de schiefel en benen worden er niet warm onder maar ik vind de pasvorm van de allsports vreselijk