Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:Het hoofdstel bevalt prima, heb het ringetje eraf gesloopt en een bontje over de neusriem. Riempje van de neusriem is erg lang, die moet op het laatste gaatje dicht. De keelriem past maar net dicht. Ik rij ermee als sidepull, nog nooit met bit gereden. Vond de teugels die bij de competition zaten foeilelijk en dik. Helaas lukte het me niet om mooie bijpassende bruine lange dunnen leren teugels met saumursluiting te vinden. Rij dus nu met de teugels van mijn kieffer hoofdstel, dat hangt toch te niksen. Zijn weliswaar zwart, maar van afstand valt dat niet zo op. Deze teugels zijn prima. Het hoofdstel heb ik goed ingesmeerd met olie en de volgende ochtend het residu eraf gepoetst. Sindsdien nooit mee wat aan gedaan, blijft mooi.
Zoals EppleJeck heeft gehandeled bij Suelza vind ik echt een shame. Zal 3 x nadenken voor ik daar dure spullen ga kopen. Als ze zo omgaan met hun klanten. Oliedom.
Cambiar schreef:paars schreef:Het hoofdstel bevalt prima, heb het ringetje eraf gesloopt en een bontje over de neusriem. Riempje van de neusriem is erg lang, die moet op het laatste gaatje dicht. De keelriem past maar net dicht. Ik rij ermee als sidepull, nog nooit met bit gereden. Vond de teugels die bij de competition zaten foeilelijk en dik. Helaas lukte het me niet om mooie bijpassende bruine lange dunnen leren teugels met saumursluiting te vinden. Rij dus nu met de teugels van mijn kieffer hoofdstel, dat hangt toch te niksen. Zijn weliswaar zwart, maar van afstand valt dat niet zo op. Deze teugels zijn prima. Het hoofdstel heb ik goed ingesmeerd met olie en de volgende ochtend het residu eraf gepoetst. Sindsdien nooit mee wat aan gedaan, blijft mooi.
Zoals EppleJeck heeft gehandeled bij Suelza vind ik echt een shame. Zal 3 x nadenken voor ik daar dure spullen ga kopen. Als ze zo omgaan met hun klanten. Oliedom.
Wat is Saumur sluiting?