Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tango1979 schreef:kim2008 schreef:M’n Plum ruffle set is binnen ! Benieuwd hoe hij staat!! De kleur is in het echt schitterend! Heel blij mee!
[ [url=m/IaeIWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoooo mooi! Hoe vallen de blouses? Of is het een polo met blouse look?
miriammiddel schreef:Wellicht leuk voor mensen om de royal blue te vergelijken met de marrocan blue van ES en de neptuna van PS. Vond het in het schemer, en bij deze dekjes, ook wel ergens een wat paarsige gloed op zitten.[ [url=m/8Nk62J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/raxwcm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9I0QLC.jpg]Afbeelding[/url] ]
urosa schreef:miriammiddel schreef:Wellicht leuk voor mensen om de royal blue te vergelijken met de marrocan blue van ES en de neptuna van PS. Vond het in het schemer, en bij deze dekjes, ook wel ergens een wat paarsige gloed op zitten.[ [url=m/8Nk62J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/raxwcm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9I0QLC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is al eens gedaan!
Oh, hij laat de foto's niet zien volgens mij. Nouja, met de zoekfunctie vind je ze zo makkelijk!
Tenno7, staat hem erg mooi! Zo lijkt hij weer wat lichter dan andere foto's die ik langs heb zien komen.
sott schreef:Ik heb een pink pearl al een tijdje, maar nooit gebruikt, want ik vind de pearls eigelijk niks :s Wel vind ik het kleur super mooi. Is het gek als ik de pearls weg haald? Of kan ik hem beter verkopen?
Ik weet dat PS de blush heeft maar PS blijft bij mij niet goed liggen met een bontje.
Lotte_Wessel schreef:Ik weet niet of je hier korting codes mag delen, maar dacht laat het toch weten. Op Equestrian Stockholms eigen website krijg je 20% korting met de code eswinter20. Het werkt ook nog steeds, ook als ik zelf een 2e bestelling wil plaatsen, maar ook als ik niet ben ingelogd dus dacht misschien heeft iemand anders ook wel interesse