miereneter schreef:Ik heb hem in handen gehad, prima kwaliteit. Hij lijkt inderdaad als twee druppels water op de Edix Crescent. Die lag echt perféct op mijn buikige, rondgeribte Arabier. Alleen heeft paard hem afgekeurd. Vind het nog altijd jammer.
Als eventueel alternatief: heb nu de LeMieux Gel Tek, die past ook heel goed en is heel zacht.
de lemieux ziet er uit als een prolite en daarmee zat ik in haar nek.
HH E-motion ziet er als een rechte singel uit, dus daar schuif ik gegarandeerd ook mee naar voor.
hoogendroog schreef:Ik heb die maansingel van Kramer. Het is hier de oplossing voor twee van onze fokmerries. Rondgeribt, breed, en een veulenbuik. Singels trekken altijd naar het voorbeen, met als gevolg kleine wondjes.
Maar met deze singel zijn er geen kleine wondjes meer en de singel trekt niet meer naar het voorbeen, maar blijft een dikke hand achter de elleboog. De dames zijn er erg blij mee! Kwaliteit is top!
zou je een linkje hebben van die?
Ik heb nu deze:
https://hypostore.nl/kavalkade-klimatex ... NvEALw_wcB
Dus die werkt an sich prima, maar vind ik eigenlijk maar flutkwaliteit. NA de les zaterdag zaten de haren onder het deel met de gespen ook in de war (voordien niet).
Dus misschien dat deze zal werken op een zomervachtje maar niet op een wintervacht...