De vilten singel vind ik leuk bedacht (ik krijg hem er volgens mij ook bij in het testpakket) omdat hij asymmetrisch is en in beide richtingen gebruikt kan worden, maar ik heb liever elastiek dus hier komt er ook de Barefoot Stretch & Breathe onder te hangen of een Le Tixerant.
Ik hoop heel erg dat het [***] ook bevalt - maar zie nu al op tegen het kiezen tussen alle kleurtjes.

Ik vind het singelsysteem van de hallucinerend-Italiaans gekleurde Ghost er trouwens ook netjes uitzien, maar kun je dan nog wel kiezen voor een ander bevestigingsplek voor de singelstoten?.
Je zou de sweatflaps ook kunnen combineren met hoe Bua het doet, dus wel dat W-vormige ophangsysteem maar de singelstoten los van elkaar laten (en die dan door een sweatflap laten lopen):
Dan zou je daar een sweatflap met ipv 2 bv 3 of 4 gleuven onder kunnen hangen zodat je daar ook nog mee kunt spelen qua singelstoot-ligging.
De 'W' van de Bua loopt over een zweetblad dus daar is het paard tegen beschermd, je zou vanuit de Ghost basis ook een stukje leer omlaag kunnen laten lopen (of een speciale sweatflap voor de W gebruiken) zodat de W niet direct op het paard ligt.
Daaronder kan dan altijd nog een sweatflap hangen voor de singelstoten. Maar dan krijg je als ruiter natuurlijk wel steeds meer materiaal onder je benen.