Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blaze1994 schreef:Marije_jiplover schreef:Ik vind die van Equilibirum Tri-zone open fronted boots ook goed luchtig.
Hoe hard/stevig zijn deze? Ik zoek iets voor elke dag maar ook voor springen..
Spenk schreef:Wat draag je normaal voor beschermers?
Mijn paard heeft redelijk dunne benen. Draag M of L van Lemieux hoewel de snugboots wel te smal waren maar dat las ik meer.
Maar gewone peeskappen zijn nog wel eens te ruim in omvang.
mavantos schreef:Marije_jiplover schreef:Klinkt als pasvorm voor Spaanse paarden met smalle pootjes.
Hoef ik die voor mijn haflinger iig niet te proberen.
Laten ze nu ook uit Spanje komen
mavantos schreef:Marije_jiplover schreef:Klinkt als pasvorm voor Spaanse paarden met smalle pootjes.
Hoef ik die voor mijn haflinger iig niet te proberen.
Laten ze nu ook uit Spanje komen
Blaze1994 schreef:Lang verhaal excuses
Ik heb niet het hele topic uit gespit maar ben er nog steeds niet uit (lijstje gemaakt en geturfd met de ervaringen) . Ik lees goede ervaringen over de veradus beschermers. Deze vind ik qua kwaliteit ook erg goed en hoor ik altijd goede verhalen over.
Als ik mijn 4 jarige door de wei zie vliegen en springen (24/7 buiten) vraag ik mezelf af of het nog uit maakt of ik tijdens training dalijk (waar hij als het goed is niet van die gekke sprongen gaat maken) beschermers om moet doen.. Aan de andere kant heb ik altijd beschermers om bij m'n merrie. Ook nooit warme pezen gehad onder "gewone reguliere" Peesbeschermers... Dus ik zoek eigenlijk een fijne peesbeschermer voor het dressuren en buitenrijden wat we voorlopig alleen gaan doen als ie onder het zadel is. Als de beschermer ook goed is om mee te springen ( en eventing) zou dat mooi meegenomen zijn maar hoeft niet perse.
Niet onbelangrijk te melden dat ik dacht dat hike en schiefel had maar Deze na een jaar ineens zo goed als weg is? Kan dit überhaupt wel? Iig lijkt het nu geen probleem meer qua hoogte maar die hoog uit vallen zijn niet zo handig denk ik.
Hebben jullie voor elke "discipline" andere beschermers?
En welke zullen jullie in mijn geval kiezen.