Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myca schreef:Wat een domper Suelza!
Ze zeggen wel eens; Klant is koning.
Maar in jouw geval ben je echt onbehoorlijk behandeld
Wat een anti reclame.
Myca schreef:Dat denk ik ook. Ik rijd ook met martingaal met de Micklems en heb nooit last gehad.
Overal gaat wel eens iets mis, maar dan verwacht je wel dat het netjes afgehandeld wordt.
Cambiar schreef:Wat een pech...als je de verzendkosten betaalt, wil ik alles voor niets herstellen. Gespjes wil ik wel vergoed hebben, maar dat is echt niet duur...maar als ik iets kan doen, mail me maar
Cambiar schreef:Wat een pech...als je de verzendkosten betaalt, wil ik alles voor niets herstellen. Gespjes wil ik wel vergoed hebben, maar dat is echt niet duur...maar als ik iets kan doen, mail me maar
Ik maak zelf m'n eigen variant van de micklem, want aanvankelijk wou ik de micklem voor mijn paard, maar na een gesprek met enkele tandartsen en veeartsen (via mijn zus die doktoreert in een bekende dierenkliniek), zeiden ze me allemaal dat dit slechts een verkoopspraatje is dat een hoofdstel op de wangen of zenuwen zou drukken.
Ik ben dan tot de constatatie gekomen dat het eigenlijk de pasvorm is, de stevigheid en het multifunctionele is die de micklem tot zo'n succes maken. Ik heb daarop mijn eigen model geïnspireerd,
Johnnydepony schreef:Is toch absoluut flauwekul dat je zo'n hoofdstel niet zo mogen gebruiken met bitstukje of martingaal! En dan heb jij zelfs een multi!!! Die zou zelfs kaakgekruist en als sidepull gebruikt mogen worden.
Ik geloof er gewoon geen snars van dat Rambo dat zou zeggen. Ik had persoonlijk contact opgenomen met Rambo.
Zou me gewoon niet verbazen als het hele verhaal bij EJ uit de grote duim komt.
josie schreef:Het verbuigen van de pin:
Zij (Horseware) stellen dat het niet kan verbuigen zonder kracht, dus is er ergens kracht gebruikt en dan vinden zij het aannemelijk dat er ergens kracht is gebruikt door jou, daardoor valt het niet meer onder normaal gebruik en wijzen ze de klacht af.
Ik vind HW wisselend t.a.v. garanties, soms heel streng (in mijn ogen te streng, maar goed wie ben ik), soms ook weer totaal niet moeilijk doen over iets.
Ik vind het netjes van EJ dat ze (uiteindelijk) wel iets voor je willen doen Suelza.
Ik vraag ook vaak aan de kopers in het algemeen of jullie dingen weten die je anders zou willen zien (bv. een zweetdeken met hals) die is er nu gekomen.
Wil niet inhouden dat alles wat aangedragen wordt gehonoreerd wordt, maar men staat er wel voor open.
Zo zou ook kunnen worden aangegeven dat de kaakriem van de hoofdstellen vaak net te kort is.
Hoe veel langer zouden jullie hem dan graag zien?
Als er meer klachten zijn over artikelen van HW meld het dan even via PB, of juist positieve punten of artikelen die je graag zou zien (of anders zou zien).
Cambiar schreef:Ik ben gewoon van de zaak waar ik dingen koop, dat ze heel gemakkelijk zijn met de garantie. Ik merk dat het succes daardoor echt enorm is. Ik vind het dus enorm dom van EJ om zo moeilijk te doen, je vraagt niet eens een nieuwe, maar gewoon herstelling neem ik aan, dat kost ze eigenlijk toch bijna niets? Ik denk dat ze dat ook beseft hebben (maar te laat), wat voor een imago schade ze opgelopen hebben daardoor, ook al willen ze nu wel, de schade is geleden. De dag van vandaag nu met internet...niet goed zo'n toestanden.....
@Belker, die hoofdstellen, zal dat niet doen, dat zou vreselijk off topic zijn bij nader inzien![]()