xmichxrocky schreef:Voor iedereen die nog een hunter green corduroy wil, heeel snel zijn!
PS had er 2 op de site gezet, ik heb er nu 1 van

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Mijn Pacific Ocean heb ik van de week 800 euro voor gekregen. Dus weet niet of je die zo snel vindt om even te ruilen, hoewel de Couture Red erg gewild is. Heb je het op de FB pagina geprobeerd?
Nynkex01 schreef:Daatje schreef:Ik probeer het gewoon nog een x. Iemand die pacific ocean kwijt wil? Kan eventueel ruilen tegen mooie andere unicorns, waaronder Couture red
Waarom koop je dan niet Es emerald? Is dezelfde kleur en toch zonde voor je geld om zo’n dure te kopen? mis is er nog wel een gek die 800 voor jouw uniforms geeft
Spenk schreef:Ik verbaas me erover mensen betalen 700/800 euro voor een dekje...... een dekje wat compleet geen levensbehoefte is![]()
En intussen wordt er overal steen bij been geklaagd hoeveel geld er naar Oekraïne gaat.
Gianti schreef:Kiwiaa schreef:Lijkt die nu een beetje op de ice coffee of is dat nog wat anders?
Je bedoelt die hier boven? Lijkt mij vanaf de foto niet.
[ [url=m/NdOcGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ice coffee is wel echt een wat donkerder kleur (hier naast latte mamba)
miriammiddel schreef:Heeft hier iemand nog tips voor T-shirts korte mouw of een jas voor de volgende sjabrakjes?
- PS grape/plum
- ES ice blue
- PS Mamba Coffee
Heb ze nog steeds niet gevonden wel ooit een gezien voor de ice blue van Felix Buhler van Kramer, maar is allang uitverkocht.