Thanks Shirley!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sybelle schreef:Maritje1991 schreef:Hier iemand ervaring met Heather Moffett FlexEE zadel?
Ik zit normaal niet in dit topic maar zag toevallig je vraag. Dus ik dacht, ik reageer maar eens.
Ik heb een HM FlexEE dressuur. Wat wil je weten?
No_No schreef:Iemand hier ervaring mee? Heather Moffet FlexEE zadels?
Ik vind het wat eng te kopen, er is niets in het Nederlands over te vinden..
jomaro schreef:No_No schreef:Iemand hier ervaring mee? Heather Moffet FlexEE zadels?
Geen ervaring mee, maar zou de kussens liever los zien dan zijn ze nog aan te passen.
Aan de andere kant gokje wagen en lekker uitproberen en je ervaring met ons delen
Tjelley schreef:Mooi zadel Rianne_ Staat goed op je paardje en ze loopt er ook meteen deftig mee![]()
@Maralyn: Een Friesje! (toch?)Misschien dat het zadel nog een klein stukje naar achteren kan, maar kan ook vertekenen door de foto's.
No_No schreef:Iemand hier ervaring mee? Heather Moffet FlexEE zadels?
Rianne_ schreef:Super blij met mijn Hidalgo Venice 2!
Suzanne van Buitenzinnig was zo lief om 'm vandaag bij me te brengen en ze heeft me meteen even geholpen met rijden.
Wat een heerlijk zadel..Ik had me er helemaal op voorbereid dat 'ie nog niet zo fijn zou zitten doordat 'ie nieuw is,
maar hij zit nu al super lekker! Hij ligt heel mooi stabiel en ik voelde me er echt heel vertrouwd mee (dat zegt wat bij mij)
Ik was van plan om foto's te maken van het zadel en het nieuwe hoofdstel die er qua kleur ook perfect bij past,
maar Marena was vooraf nogal ongeduldig en achteraf erg moe.. Dus die houden jullie nog van me tegoed! (dit weekend)
Ik ben iig in de wolken. En ben super blij met de service van Suzanne, topper!
Fotootje te paard heb ik wel:
[ Afbeelding ]