Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pattyy_

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:48

ik denk niet dat het veranderd is, ik heb mijn zadel in april besteld en kreeg meteen de bon. idd ook met alle maten, kleuren, inruilzadel enz :j

oeh balen cubalibre! beterschap!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:29

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:06

apart dat bruin en zwart! waarom doe je hem weg als ik vragen mag?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:09

Ja dat vind ik ook mooi. :j

Staat er bij, past niet meer op het paard.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:43

KarinvdM schreef:
Ja dat vind ik ook mooi. :j

Staat er bij, past niet meer op het paard.

Klopt, maar dat kan meer oorzaken hebben. Had je een jong paard en is ie eruit gegroeid. Of past ie gewoon niet?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:32

Hij is niet van mij maar van stalgenootje, zij vroeg of ik het op bokt wilde posten. Weet alleen dat het nu niet meer past en het helaas niet passend gemaakt kon worden

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 06:53

Arno komt vandaag bij mij om 12.00 uur, mijn zadel afleveren. Was eerder al klaar maar kon niet voor mijn vakantie langskomen. Ik ben benieuwd :D. Zit nu precies op 20 weken (maar goed, was in week 16 al klaar)
Heb nachtdienst dus dat wordt kort slapen, maar dat heb ik er voor over.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:47

ben benieuwd fliam! en slaap nog even lekker he ;)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:48

Spannend Fliam! En keer wat minder slaap kan dan best.

Patty nog steeds happy?

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:51

oh ja nog heel happy! :D vergeet alleen steeds om die controle afspraak te maken, ga ik zo maar eens even doen denk ik!
en de jouwe nog steeds aan het groeien/uitbouwen?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:05

Fijn dat het nog zo goed bevalt. Ik zou ook zo graag maar kan echt nog niet :P

Die van mij heeft even rijrust omdat zijn kont opeens weer 3 cm omhoog schoot hahaha. Dus maar even de kans geven om voor netjes bij te groeien :D. Longeer hem wel gewoon 2 weekjes ofzo en dan er weer op.
NIet dat het volgens de DA kwaad kan dat ik rijd aangezien ik er maximaal 3 x 20 tot 30 min op zit per week. Maakt volgens hem niet uit voor de groei. Maar ach, zekere voor het onzekere.

Hij is wel afgevallen nu het gras wat minder groeit enzo En hij begint zijn eerste echte spiertjes te krijgen :D

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:16

Ik moet ook binnenkort de afspraak maken voor een controle bij mijn nieuwe zadel. Zit 16 september op 2 maanden. Maar zit nog steeds heerlijk!!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:33

fliam slaapt zeker. Hoe bevalt ie?!!

Klinkt goed Ilona.

Geduld is en schone zaak toch ? pffff. Met de dag een andere vorm paard momenteel hahaha (zo lijkt het). Zelfsd iemand die vroeg of ik een nieuw paard erbij had. Die herkende hem gewoon niet meer hahaha. (had vast niet al te best gekeken maar goed)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 02:32

Helaas, een nieuw zadel is me nog niet gegund...
Arno kwam met het zadel, toen hij de zadelhoes eraf haalde zag ik dat het een andere zitting was dan dat ik voor ogen had. Kennelijk een miscommunicatie.
Waar deze miscommunicatie in zit is voor ons beiden niet duidelijk, maar zadel gaat terug naar Engeland om er de zitting op te zetten waar ik de voorkeur aan geef. Dit gaat tot 6 weken duren.

Keurige service wat mij betreft, ik ben blij dat het zo opgelost kan worden. :)

@ leonie, paard in de groeispurt, fijn dat je je paard de tijd geeft om zich goed te ontwikkelen!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:15

Balen Fliam! Maar wel weer netjes dat hij het gelijk laat oplossen.
Ik zal hem die tijd wel moeten geven, want groeien moet hij toch! Doet hem wel goed hoor zo af en toe ff niks. Aangezien wij geen binnebak hebben zal hij van de winter ook wel weer maand of 2 vakantie krijgen :). Vind ie vast niet erg :D. Ze komen bij ons de hele dag buiten (weer of geen weer) dus beweging krijgt hij sowieso. Dat is wel super geregeld.
Laatst bijgewerkt door Akecheta op 07-09-12 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: reactie op Spambericht verwijderd.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:56

ah wat jammer Fliam, maar het is het wachten wel waard ;)

nou Leonie mijne veranderd ook nog steeds blijkt.. ik had vorige week zaterdag en zondag wedstrijd en op beide dagen kwamen vriendinnen voorlezen die mijn paard al een tijdje niet hadden gezien, en ze liepen ons zo voorbij!! kreeg wel hele leuke complimenten dat ze er goed uit zag en zo veel meer paard was geworden :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 09:11

Haha Patty. Grappig is dat he? Nou vind ik het op wedstrijd ook ooit moeilijk hoor als er veel paarden lopen. Tenzij je een paard goed kent natuurlijk. Maar ja een bruine met zwarte benen lopen er al gauw een paar van rond :D

Mijn grootste probleem nu is dat hij overbouwd is. Hij was net weer wat bijgetrokken en toen schoot hij opeens weer omhoog achter dus nu weer terug bij af en alleen zijn we weer 3 cm hoger ofzo! Vraag me af waar hij uitkomt....
Laat die voorkant nu maar hard omhoog knallen en dan een rem erop :D

Ziji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 12:33

Even een vraagje, hoelang hebben jullie op je zadel moeten wachten? Ik heb die van mij rond 20 juli besteld.....kan niet wachten!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:58

Ik heb het zadel destijds in februari besteld en in april is het zadel afgeleverd. Maar dat is alweer even geleden.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 20:02

ik heb de mijne in april besteld en had hem de eerste week van augustus, 17 weken gewacht (maar vond het wachten het wel waard!)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:49

ik heb de mijne begin maart besteld en mede door een blessure aan paardlief zijn kant is hij eind augustus pas het zadel komen afleveren.

Nu is paardlief helemaal happy en loopt als een trein maar niet met mij erop |( , mijn vriend rijd hem momenteel omdat ik al bijna 2 weken zoet ben met een beklemde zenuw die vanuit mijn rug mn gehele rechterbeen lam heeft gelegd. Mag nu wel weer wat lopen en mag geen krukken meer gebruiken maar mn been voelt nog steeds aan of dat die niet van mij is (tintelingen en je kan er onder kriebelen maar ik zal niet reageren zoals ik normaal wel zou doen) en hij is ook nog eens enkele graden kouder dan mn linkerbeen/voet.

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:19

Die van mij is rond 15 augustus besteld. Er werd gemeld : 9 weken levertijd... Maar als ik de verhalen hier zo lees, vind ik dat misschien wat positief benaderd... Ben dus erg benieuwd...

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:48

Ik heb gister de close contact monoflap, diepe en extra zachte zit in zwart leer met roodbruine bies bestelt.
Er was tot nu toe 15 weken levertijd. Hoop dat het niet veel langer wordt omdat kerst en oud op nieuw er tussen zit.
@Pinkiepie, dan is de levertijd op 3 weken al behoorlijk opgelopen.

Maar wat zitten die zadels fijn, er was geen enkel model wat niet fijn zat.
En zo comfortabel! En goed passend op mijn paard te krijgen, het belangrijkste.
Gelukkig kan hij het zo maken dat hij het ook kan aanpassen als mijn paard straks uitgegroeid is.
De singel vind ik veel mooier in het echt dan op de foto's en veel zachter dan mijn oude prestige en Schumacher singels.
Kan nu al niet wachten, heb gelukkig wel een leenzadel gekregen.

Heeft iemand misschien een foto van een zwart zadel met roodbruine bies op de zitting en lepel?

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 23:43

Ik had hem in februari besteld en in juli is hij geleverd...Heeft wel even geduurd maar wel de moeite waard geweest!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:18

Ik moet echt mijn stipje hier gaan verwijderen haha. Jaloers!

Hoe oud is jou paard Paashaas?