Maartje_M schreef:
Oei haha ik zocht op een shet van 1.09. Die komen wa korter wegens rond, ma de lengte gaat misschien nog te zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mooney schreef:Haf_Woezel schreef:Lemieux voor een A pony waar moet ik dan naar kijken?
(Behalve de “mini serie”) is dan S/M?
Ik zou inderdaad voor mini gaan, s/m is een cob maat
s/m op mijn B-pony (1.20)
[ Afbeelding ]
En s/m op mijn C pony met wintec pony zadel(gelukkig valt het minder op als ik erop zit haha)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb zelf een valk dus vind dit echt een hele mooie combi!
Ik denk dat die rioja er toch ooit wel eens gaat komen
Celebi schreef:Het voelt alsof ik vreemd ga.. Ik heb zojuist een dekje bij Kramer besteld..![]()
Maar even, zou het niet tof zijn als LeMieux een keer helemaal wild doet met een speciale bloemen collectie of een ander kek printje zoals deze? Of willen jullie LeMieux zoveel mogelijk simpel in een enkele kleur zien?
[img*=744x800]https://boktimg.nl/img/m/A9oris.jpg[/img]
Gulpje schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb dit dekje te koop staan maar weet tot mijn schaamte niet wat de naam van de kleur officieel is. Als ik deze handige OP bekijk lijkt het of de Mulberry of de French Rose kan zijn. Weet iemand van jullie fanatiekelingen welke dit precies is?
de Mullberry is roder (of de foto moet vertekenen) Gulpje schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb dit dekje te koop staan maar weet tot mijn schaamte niet wat de naam van de kleur officieel is. Als ik deze handige OP bekijk lijkt het of de Mulberry of de French Rose kan zijn. Weet iemand van jullie fanatiekelingen welke dit precies is?