Wat vet al die gewonnen doekjes zeg!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvank_ schreef:Heeft die Facebook pagina wel een vergunning dan van de gemeente? Verloting valt onder de kansspelwet moet ook kansspelbelasting over betaald worden. Zie al verschillende die hierom gestopt zijn dit mag natuurlijk helemaal niet zomaar. Als jij wat wint bij een officiële loterij betaal je daar ook belasting over immers.
Daphara schreef:Yvank_ schreef:Heeft die Facebook pagina wel een vergunning dan van de gemeente? Verloting valt onder de kansspelwet moet ook kansspelbelasting over betaald worden. Zie al verschillende die hierom gestopt zijn dit mag natuurlijk helemaal niet zomaar. Als jij wat wint bij een officiële loterij betaal je daar ook belasting over immers.
Je zal vast 100% gelijk hebben, maar waarom zo moeilijk doen? Of ze een vergunning hebben weet ik niet.
Het gaat om dekjes en sets, loten van €4-€10, het gaat niet om duizenden euro’s.
XiiaaooNaa schreef:Gezien de winst die ze bij elk dekje behalen ga ik niet meedoen. Vind dat een beetje onzin om zoveel winst te willen halen over de rug van mensen die graag iets willen winnen en waar je zelf weinig voor hoeft te doen.
+ meeste dekjes heb ik al
Lauriannnn schreef:[ [url=m/NE2YgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eMdDJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn dekje ontvangen die ik gratis mocht uitzoeken uit 3 dekjes omdat ik stapje verder ging.
Had bij iemand logo in goud gezien en vond die echt niet mooi maar combi grijs roze op grijze dekje is wel mooi dacht ik zo.
xAnthea schreef:Weet iemand hoe het komt dat je bij Hypostore wel verzendkosten moet betalen op ES dekjes als je de kortingscode toepast?Er staat toch bij dat die dekjes onder de gratis verzending vallen?
En het grappige is dan dat dit niet bij elk ES dekje is. Bij sommige behoud je wel gratis verzending, en bij andere dekjes mag je opeens 6,75 euro bij betalen? Vind dat een beetje vreemd
Sabahartje schreef:Lauriannnn schreef:[ [url=m/NE2YgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eMdDJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn dekje ontvangen die ik gratis mocht uitzoeken uit 3 dekjes omdat ik stapje verder ging.
Had bij iemand logo in goud gezien en vond die echt niet mooi maar combi grijs roze op grijze dekje is wel mooi dacht ik zo.
Hoe krijg je dat dan?
anoukwendy schreef:Autumnn schreef:Wat vinden jullie mooi staan op een vos?
Zwart![]()
Ik vind best veel mooi staan op die van mij
Je kan trouwens ook zeggen welke kleuren je over twijfelt dan kan ik een foto voor je maken