PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:35

Ik heb mijn bruine te koop, als die verkocht is mag ik van mezelf de steel blue kopen. :D

Wat vet al die gewonnen doekjes zeg! :):)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:55

Leuk al die gewonnen dekjes! En ik wil idd foto’s zien!!

Hier elke keer weer een dilemma, welk setje moet ik nu weer gebruiken :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:36

Heeft die Facebook pagina wel een vergunning dan van de gemeente? Verloting valt onder de kansspelwet moet ook kansspelbelasting over betaald worden. Zie al verschillende die hierom gestopt zijn dit mag natuurlijk helemaal niet zomaar. Als jij wat wint bij een officiële loterij betaal je daar ook belasting over immers.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:39

Yvank_ schreef:
Heeft die Facebook pagina wel een vergunning dan van de gemeente? Verloting valt onder de kansspelwet moet ook kansspelbelasting over betaald worden. Zie al verschillende die hierom gestopt zijn dit mag natuurlijk helemaal niet zomaar. Als jij wat wint bij een officiële loterij betaal je daar ook belasting over immers.

Je zal vast 100% gelijk hebben, maar waarom zo moeilijk doen? Of ze een vergunning hebben weet ik niet.
Het gaat om dekjes en sets, loten van €4-€10, het gaat niet om duizenden euro’s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:47

Omdat er mensen die iets soortgelijks proberen een tik over de vingers gehad hebben en gestopt zijn? Daarom vraag ik mij dat af. Die wouden ook wat leuks doen maar geen vergunning dus moesten er mee ophouden.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:48

Daphara schreef:
Yvank_ schreef:

Je zal vast 100% gelijk hebben, maar waarom zo moeilijk doen? Of ze een vergunning hebben weet ik niet.
Het gaat om dekjes en sets, loten van €4-€10, het gaat niet om duizenden euro’s.

Alles bij elkaar maken ze er iig wel iets winst op. Daarover dient belasting betaald te worden. Valt onder ondernemen lijkt mij. Qua regelgeving, staat wel bij 18+ dus daar zullen ze zich in verdiept hebben hoop ik ;)

Neemt niet weg dat ik het een leuk initiatief vind en ook miss wel een gokje ga wagen ;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:10

Inderdaad viel mij ook al op dat er alweer een paar gestopt waren hierom. (Niet alleen paardenspullen) Ze maken het soms ook wel heel bont door het dubbele te vangen voor een shirt qua prijs, dat was de opzet ook niet helemaal volgens mij.

Iemand enig idee of ruitergoed ook koningsdagacties heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:49

Ik ben er ook een beetje dubbel over... Ik heb op marktplaats aan staan dat ik een melding krijg als er iets van ES geplaatst wordt, en die loterij maakte dus echt wel vijf advertenties op een dag op marktplaats van Es dekjes en dan opende je ze en dan zag je dat ze van die loterij waren. En dan met de tekst: in deze rare tijd willen wij graag iets leuks doen. Terwijl ze volgens mij gewoon aan het winst maken zijn, als het je echt om het leuk te doen is hoef je er van mij geen winst op te maken en al die advertenties werd ik een beetje gek van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 13:10

En blijkbaar mag je ook alleen zo iets aanbieden met de juiste vergunning (kansspel vergunning). En dat hebben ze (denk ik, aanname) allemaal niet..

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 13:57

Gezien de winst die ze bij elk dekje behalen ga ik niet meedoen. Vind dat een beetje onzin om zoveel winst te willen halen over de rug van mensen die graag iets willen winnen en waar je zelf weinig voor hoeft te doen.

+ meeste dekjes heb ik al :')

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 14:07

Mijn verzameling past al bijna niet meer in m’n kast en dan is er nog een PS dekje onderweg :')
Afbeelding

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 14:22

maessie schreef:
Iemand enig idee of ruitergoed ook koningsdagacties heeft?

Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Ik hoop de PS Vanilla in full dressuur nog ergens met een leuke korting te kunnen scoren. Bij Hypostore hebben ze helaas geen full meer...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 14:44

XiiaaooNaa schreef:
Gezien de winst die ze bij elk dekje behalen ga ik niet meedoen. Vind dat een beetje onzin om zoveel winst te willen halen over de rug van mensen die graag iets willen winnen en waar je zelf weinig voor hoeft te doen.

+ meeste dekjes heb ik al :')

Ik heb even gerekend, het set dat ik gewonnen heb is €151,25 inclusief verzending.
Ik heb €6 voor een lot betaald, er waren 30 loten, dus €180 in totaal.
Dat is ongeveer €1 “winst” per lot. Daarvoor moet ze de deelnemers bijhouden, betaalgegeven uitpluizen, data overzetten naar lotingsysteem en zorgen dat het pakket bij de winnaar komt.

Ik vind niet dat er vette winst wordt gemaakt, ik denk dat ze zo een Klein uurtje werk aan elke loting heeft. €30 is dan geen topsalaris.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:42

Weet iemand hoe het komt dat je bij Hypostore wel verzendkosten moet betalen op ES dekjes als je de kortingscode toepast? :+ Er staat toch bij dat die dekjes onder de gratis verzending vallen?
En het grappige is dan dat dit niet bij elk ES dekje is. Bij sommige behoud je wel gratis verzending, en bij andere dekjes mag je opeens 6,75 euro bij betalen? Vind dat een beetje vreemd :=

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:46

Ik ben inmiddels stap verder in mijn ruitergoed vip en heb 15% korting standaard. Laten we zeggen dat die persoon na zoveel setjes nog een stap hoger is en 20% korting vast heeft en verzendkosten is boven de 70 dacht il gratis. Dan maken ze toch best wel flink winst. Ik ga er ook niet aan meedoen ben al 100x uitgenodigd maar vind dit wel makkelijk geld verdienen voor iemand...

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:53

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb mijn dekje ontvangen die ik gratis mocht uitzoeken uit 3 dekjes omdat ik stapje verder ging.

Had bij iemand logo in goud gezien en vond die echt niet mooi maar combi grijs roze op grijze dekje is wel mooi dacht ik zo.

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 16:19

Lauriannnn schreef:
[ [url=m/NE2YgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eMdDJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn dekje ontvangen die ik gratis mocht uitzoeken uit 3 dekjes omdat ik stapje verder ging.

Had bij iemand logo in goud gezien en vond die echt niet mooi maar combi grijs roze op grijze dekje is wel mooi dacht ik zo.

Hoe krijg je dat dan?

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 16:27

xAnthea schreef:
Weet iemand hoe het komt dat je bij Hypostore wel verzendkosten moet betalen op ES dekjes als je de kortingscode toepast? :+ Er staat toch bij dat die dekjes onder de gratis verzending vallen?
En het grappige is dan dat dit niet bij elk ES dekje is. Bij sommige behoud je wel gratis verzending, en bij andere dekjes mag je opeens 6,75 euro bij betalen? Vind dat een beetje vreemd :=

Hier ook geprobeerd, maar krijg idd ook verzendkosten. Dan heeft de korting niet zoveel zin.

Weet iemand of Ruitergoed ook korting heeft?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 16:28

Sabahartje schreef:
Lauriannnn schreef:
[ [url=m/NE2YgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eMdDJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe krijg je dat dan?

Teveel geld uitgegeven daar :') mocht uit 3 kleuren een kiezen en daar kwam hun logo op.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:28

Ruitergoed doet dat zo verdomde slim haha.
Staat mooi op je paard dat zilver/grijs!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:29

Het is idd wel makkelijk geld verdienen, zo kan ik ook al mn sets wel verkopen :')

Hier vandaag de zwarte met goud gebruikt <3 vind hem echt chique
Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:52

Wat vinden jullie mooi staan op een vos?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:57

Autumnn schreef:

Zwart :P
Ik vind best veel mooi staan op die van mij :D

Je kan trouwens ook zeggen welke kleuren je over twijfelt dan kan ik een foto voor je maken

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:03

anoukwendy schreef:
Autumnn schreef:

Zwart :P
Ik vind best veel mooi staan op die van mij :D

Je kan trouwens ook zeggen welke kleuren je over twijfelt dan kan ik een foto voor je maken

Heb je even :+
PS Jade
ES royal classic
ES Purple Gold of PS wine

Zelf heb ik de Forest Green. De Black Gold zag ik net bij jou, prachtig!
Dankjewel alvast!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:10

Heel mooi, anoukwendy! <3

@autumn; ik krijg - hopelijk- dinsdag de wine van PS, zal zeker een foto maken :j