Kwetal schreef:Wat zitten jullie allemaal te rommelen met die singelstoten? Ik heb wegens verhuizing een aantal dagen niet op Bokt gekeken - maar ik begrijp het hele probleem niet? Die singel lijkt me in elk geval te kort. Als je het anders wil, kan je simpel de singelophanging er af halen en direct in de ringen aan de basis een lange singelstoot zetten - je mist dan de mogelijkheid om het geheel te schuiven, zo dat het netjes boven de singelplaats komt, maar als dat voor jou werkt, moet je dat doen (dan zit het dus net als bij de Trekker) Een paar meter Biothane Granite, 8 Chicago schoenen en een gaatjes-tang en je kunt het zelf voor een paar euro vervangen
Ik heb nergens mee gerommeld? Dit zit gewoon zoals het origineel zit. Maar doordat de twee singelstoten aan elkaar vasthangen is er dus geen ruimte genoeg voor de H singel. Die is wel lang genoeg trouwens. 100 cm, zelfde als mijn fra, en zoals aangegeven op deze fotos nog niet aangesingeld.
Ik heb dat plaatje nu doormidden gedaan, beide stoten kunnen nu apart van elkaar bewegen over het singelsysteem, dus ik hoop dat dat voldoend ruimte geeft aan de Hsingel.
Berdien: die dunne riempjes komen bovenaan in ringetjes (4 geloof ik ) uit die vasthangen aan de basis. Door die riempjes kan de singel meer naar voor en naar achter bewegen.