Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:[ [url=m/fre5zW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9hhFpO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nubuck fenders waren nu al lelijk geworden dus heb ik ze ook ingevet..Het resultaat van buitenzinnig is mooier vind ik zelf,maar toch zien ze er nu veel mooier uit![]()
Ben benieuwd Pmarena!
Atent schreef:Balen zeg. M'n paardje heeft aan beide kanten singeldrukkingen..ik rijd met leren Barefoot singel. Met m'n vorige paard nooit last van gehad. En nu...
pmarena schreef:Dat ziet er dan toch weer een stuk mooier uit
Qua westernsingel: tja een simpele kan prima zijn, maar lamsvel is natuurlijk lekker zacht en luxe, en iets als Westip / FRA is weer geheel elastisch...dus maar net wat je zelf fijn vindt
Ik heb voor mijn westernzadel een Kavalkade Neomatic, super fijne singel, maar worden al jaren niet meer gemaakt.
trouwens: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Ik krijg net bericht van de bazin van Barefoot dat ze eindelijk klaar zijn met uit-ontwikkelen en testen van het FUR-sattel, ofwel de Arizona met schaap zitting met grote zachte dijblokken die heel zacht om je dijbeen heen sluiten zodat je niet in een houding geduwd wordt, niet breder zit zoals bij kniewrongen, en ze toch heel veel steun geven op de momenten dat je het nodig hebt zoals bij een rare sprong, bok of wanneer ze zo heel grappig vanuit volle galop ineens in 2 stuiters tot stilstand komen![]()
Voordeel van zachte wrongen is dat die eigenlijk altijd passen en je dus niet naar de "hoek" van de wrong hoeft te kijken of die wel past bij je bouw / beenligging. En omdat ze zo dik zijn zit je echt helemaal lekker in een zitkuipje omsloten door een zacht wolkje zeg maar
Jammer genoeg worden deze gewoon weer achterop het productieschema ingepland en kan het dus nog wel een maand of 3 duren voordat ik er een paar binnen krijg, dus niet meer op tijd voor de zomer![]()
Maargoed dan kan ik ze eindelijk leveren, super fijn!!
Zijn gemaakt naar het voorbeeld van mijn zadel dat ik zelf bij elkaar geraapt heb
Ik hoop volgende week een foto te kunnen bemachtigen van het laatste model zoals hij gaat worden.