Mijn Hidalgo komt morgen binnen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phillipa schreef:maralyn schreef:Sinds gisteren.....
![]()
Ben ik officieelEigenaresse.....
Van een Barefoot Cheyenne![]()
Nu is het zadel van 2008, en ik denk, dat daar nog geen vps in zit.
Kan dat kwaad??
Of je zadel VPS heeft (2008 zijn ze daarmee begonnen volgens mij) kan je controleren via het serienummer: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Serie ... herkennen/
lissie_zigor schreef:Mijn bf cheyenne heeft drukplekken gegeven ik heb HD inlages en het blijkt dat mijn paard een iets holle rug heeft waardoor de inlages achter gaan drukken.. Nu kan ik hem misschien korter knippen/schuin af laten lopen.. Of een kleinere maat bf kopen, heb m nu te koop staan maar ben toch aan het twijfelen want ben echt zo verliefd en maat 0 heb je bijna niet te koop..
tjaakje schreef:Een zadel zonder VPS is geen slecht zadel. VPS zorgt voor een nog betere drukverdeling, maar ook de oude Barefoots waren en zijn prima zadels. Ik zou wel zorgen voor een goede drukverdelende pad. Ik vind de nieuwere Barefoot pads erg dunne inlages hebben.
tjaakje schreef:Mijn ervaring is dat drytex wel wat stroever zit dan leer. Ik vind het juist vervelend, ik kan niet fijn meebewegen met m'n paard. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het juist fijn vinden om in een wat stroever zadel te zitten.