Ziet er goed uit, ik ga hem ook bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellen_ov schreef:Even een vraag hier, hopelijk kunnen jullie meedenken.
Mijn Haflinger heeft sinds kort plekjes aan beide zijde van zijn buik (door de singel?!). De linkerkant ziet er anders uit dan de rechter kant. Ik heb de singel nu al zolang ik mijn Haflinger ook heb (2 jaar). Wel heeft hij een tijdje stil gestaan door mijn zwangerschap maar ik ben ondertussen alweer zo’n vier maand aan het rijden en de plekjes zijn pas op komen zetten. Ik ben nu aan het kijken of ik er juist wel/niet vaseline op moet doen voor het rijden of dat ik juist ‘teveel huid’ voor de singel heb of juist te weinig… het is een anatomische singel voor een spring zadel met beide zijde elastiek.
Links
[ [url=m/47LcWz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o0Bet4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts
[ [url=m/eZMQsR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6MkYUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt
Nielojram schreef:Kind is niet breedgeribt.
Kind is te zwaar en heeft een arm-gespierde rug.
Je kan het zoeken in allerlei zadels&singels.
Je kan je paard gaan trainen.
Voor dat laatste hoef je er niet perse op te zitten.
Jouw keuze.
Waidida schreef:Nielojram schreef:Kind is niet breedgeribt.
Kind is te zwaar en heeft een arm-gespierde rug.
Je kan het zoeken in allerlei zadels&singels.
Je kan je paard gaan trainen.
Voor dat laatste hoef je er niet perse op te zitten.
Jouw keuze.
Als ze in de winter slanker is en je kan haar ribben een beetje zien is ze niet bepaald smaller. Zij is gewoon altijd heel breed geweest. Met trainen ben ik nu bezig, deze foto´s zijn van toen ze weinig in het werk stond door slecht weer en mijn examens. Ik heb hier niet de mogelijkheid om vaak iets te doen helaas. De rug was toen ook weinig bespierd maar ze heeft ook gewoon een gigantisch hoge schoft. De DA houd ook een oogje in het zeil, toch bedankt voor je bezorgdheden